بدن نازک صنعت گردشگری با دستگاه تنفس می کند / رویداد گردشگری 2022 یک حرکت دراماتیک است

زمان: 12:09
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776242

محمدرضا اورمزدی با تاکید بر اینکه گردشگری مازندران نیاز به درمان دارد ، گفت: در حال حاضر برگزاری جلسات و نشست های تخصصی گردشگری در سال 2022 تبلیغاتی محسوب می شود ، زیرا با شیوع تاج ، این صنعت با بیماری روبرو شده است و در بحران امروز ، باید از حرکات نمایشی اجتناب شود. “و به دنبال درمان درد باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا اورمزدی در گفتگو با بلاح ؛ وی گفت: برگزاری رویداد گردشگری در سال 2022 در هر شهر استان مازندران ، با توجه به شیوع کووید 19 ، تنها یک حرکت دراماتیک خواهد بود.

وی افزود: یکی از سیاست های حمایتی در روزهای تاجگذاری در اتحادیه اروپا این بود که دولت های اروپایی 75000 یورو کمک رایگان به هر یک از فعالان گردشگری می پردازند که از جهاتی واقعاً از بخش گردشگری حمایت می کند.

این دکترای گردشگری گفت: در حال حاضر فعالان گردشگری ما در مازندران مشکلات جدی دارند که هیچ فریادی برای کمک نیست.

اورمزدی خاطرنشان کرد: هنوز واکسیناسیون در کشور ما به طور کلی انجام نشده و احتمال موج ششم وجود دارد؛ امروزه باید اولویت ها را در نظر گرفت ، از جمله بدنه شکننده صنعت گردشگری ، که با دستگاه تنفس می کند و قطع آن منجر به مرگ می شود.

وی ادامه داد: ساری را می توان در سال 2022 از نظر پتانسیل یک منطقه گردشگری دانست اما در حال حاضر این امر کمی اغراق آمیز است.

این دکترای گردشگری تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود ، واقعیت گردشگری در کشور و استان مازندران چیست که باید از مسافران و گردشگران پذیرایی کنیم ؛ این امر حاصل نمی شود زیرا با نگاهی به یک مدل بر اساس داده های قابل اعتماد ؛ ساری ممکن است این برنامه ریزی را برای سالهای آینده داشته باشد.

اورمزدی با بیان اینکه شیوع تاج خسارات بی شماری به صنعت گردشگری وارد کرده است ، افزود: در شرایط کنونی باید در مازندران به دنبال درمان گردشگران باشیم.

وی یادآور شد: جلسات و جلسات در راستای گردشگری 2022 تبلیغاتی تلقی می شود ، زیرا با شیوع تاج ، این صنعت با بیماری روبرو شده است و در بحران امروز باید از حرکات چشمگیر خودداری کرده و به دنبال درمان درد باشیم.

این دکترای گردشگری در پایان گفت: بخش گردشگری مازندران و کشور تحت فشار بانک ها ، ادارات مالیاتی و تامین اجتماعی قرار دارد. بیکاری گسترده است که برای دستیابی به شرایط پایدار نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید