29 طرح دانش بنیان به دبیرخانه رویداد ملی ثریا ارسال شد/ رفع مشکلات فناورانه صنعت از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و نخبگان دانشگاهی گفت: رهبری امسال و سال های گذشته در جمع اساتید بر بحث جهت گیری پژوهش تاکید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان هدف پژوهش را رفع نیازها و رفع مشکلات کشور دانست و بیان کرد: در عین حال پژوهش باید به ما کمک کند تا به سرآمدان علمی دنیا برسیم.

وی با بیان اینکه آنچه به عنوان نقاط کور در حوزه علم وجود دارد باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: علم مفید علمی است که مشکلات کشور را حل کند.

بابایی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور در حوزه اقتصادی است، ادامه داد: برای حل این مشکل باید تولید ملی را افزایش دهیم و قطعا این تولید باید به سمت دانش بنیان سوق پیدا کند.

وی با بیان اینکه هزینه های تولید باید کاهش یابد افزود: دانش محوری باعث کاهش هزینه ها می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: باید کیفیت کالاها افزایش یابد تا کالاها در بازار رقابت کنند و دانش بنیان این فرصت را فراهم می کند.

وی با یادآوری هفته بسیج خاطرنشان کرد: با حضور بسیج و نیروهای مردمی در صحنه دفاع مقدس معادلات دشمن به هم خورد و این باعث شد به پیروزی برسیم.

بابایی با اشاره به برگزاری رویداد ملی فناوری در ثریا گفت: این رویداد با هدف رفع مشکلات فناورانه صنعت و بخش خصوصی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، تصریح کرد: در این صورت با رویکرد تجهیز منابع و افزایش اشتغال به دنبال حل مشکلات فناوری هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 29 طرح دانش بنیان به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از این طرح ها در روز برگزاری ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید