59 طرح فناورانه به دبیرخانه رویداد ملی «تا ثریا» یزد ارسال شد.


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907037

نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد از ارسال 59 طرح فناوری برتر به دبیرخانه رویداد ملی «تا ثریا» استان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سرهنگ علی نوری زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری رویداد ملی «تا ثریا» در استان یزد، 59 طرح فناور برتر را به دبیرخانه رویداد ارسال کرد و گفت: بر اساس ارزیابی این طرح ها، یک هزار طرح و 50 میلیارد تومان و امیدواریم تعداد طرح ها، سرمایه گذاری ها و حمایت های مالی شرکت ها افزایش یابد و شاهد ارتباط مبارک صنعت و فناوری و ارتقای رتبه استان در این زمینه باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه بر اساس بیانیه گام دوم سند اعتلای بسیج برای سازمان بسیج تدوین شد، ادامه داد: در بند اول گام دوم بحث علم و فناوری است. بحث شد و به همین منظور اردویی تشکیل شد که تمامی توانمندی های بسیج را گرد هم آورد تا در جهت ارتقای علم و فناوری تلاش کنند.

وی با اشاره به مزیت های این اردو افزود: با کار بسیجی و جهادی تمام ظرفیت های کشور را به کار علم و فناوری جذب کرده ایم و عقلانی سازی در عرصه علم و فناوری از دیگر اهداف است. در این کمپ تنظیم شده است.

نوری زاده با بیان اینکه رویداد تا ثریا بر اساس طرح تحول استان به عنوان یزدنوین اجرا می شود، گفت: رویداد تا ثریا یک رویداد سرمایه گذاری برای پروژه های برتر فناوری یزد است که امیدواریم با برگزاری این رویدادها بتوانیم. به جایگاه پیش بینی شده در عرصه علم دست یابد و به فناوری در سطح کشور و جهان دست یابد و بتواند اهداف کلان نظام را به درستی دنبال کند.

در این نشست صادق زنده نور رئیس کمیته اجرایی ویداد ملی تا ثریا نیز راه رسیدن به رشد واقعی اقتصادی را رشد علمی و حمایت از شرکت های دانش بنیان دانست.

وی ادامه داد: توجه به اقتصاد دانش بنیان امر جدیدی نیست، اما اهمیت آن برای استان یزد بیشتر مشخص شده و یکی از سه محور اصلی استان است و رویداد ملی ثریا نیز در تاریخ تعیین شده است. این اساس .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید