بسیج از مشکلات و معضلات کشور آگاهی لازم و کافی را دارد

ساعت: 15:13
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785725

حجت الاسلام ناهیدی گفت: بسیج در عرصه های مختلف ورود کرده و در حال فعالیت است و شناخت لازم و کافی از مشکلات را دارد و این یکی از ویژگی های بسیج و بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام علی ناهیدی صبح امروز در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه هلیل آباد در نمازخانه سپاه به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه باید به جایگاه بسیج بیشتر توجه کنیم و ابتدا به جایگاه خود به عنوان بسیج نگاه کنیم، گفت: بسیج یگان ویژه ای نیست اما فکر و اندیشه و فرهنگ و این تفکر در هر کار و لباسی بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی که این نظام، انقلاب و قانون را بپذیرد بسیجی است، خاطرنشان کرد: خط فکری و تفکر بسیج باید در مسیر امام جامعه و از رهنمودهای امام و رهبری باشد.

حجت الاسلام ناهیدی با اشاره به اینکه برکت حضور بسیج در کشور ما بر هیچکس پوشیده نیست و بسیج در واقع نعمت است و تفکر بسیجی مبتنی بر خدمت به جامعه است و این تفکر در خدمت به جامعه در تمامی اقشار فعال است: پس از انقلاب مردم به چند دسته تقسیم می شدند و برای برخی فرقی نمی کرد انقلاب اسلامی باشد یا غیراسلامی و خانه را ترک نمی کردند.

وی با بیان اینکه اساس، شالوده و محور هر کاری ایمان است و این امر در تفکر بسیج و بسیج بسیار حائز اهمیت است، اذعان داشت: بسیج در عرصه های مختلف ورود کرده و فعالیت می کند و از مشکلات و معضلات آگاهی لازم و کافی را دارد. و این یکی از دیگر ویژگی های بسیج و بسیج است.

امام جمعه حلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیج باید مشکلات و راه حل های آن را شناسایی و برای برون رفت از این مشکلات و اجرای راهکارها اقدام کند، گفت: اگر اطلاعات لازم و کافی در جامعه وجود داشته باشد شبکه های معاند نمی توانند تاثیر لازم را داشته باشند و گاهی اوقات اموال ما و حزب الله نیز تحت تأثیر حملات رسانه های دشمن قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه باید آموزش ها، حمایت ها و کمک های لازم از سوی دولت انجام شود تا دولت از این مرحله عبور کند و این امر جز با صبر انقلابی محقق نمی شود، تصریح کرد: دوستان جاهل، مخالفان نظام و انقلاب. ، مخالفان نظام و .. نمی خواهند بگذارند دولت مشکلات را حل کند.

ناهیدی با تاکید بر اینکه همه موفقیت هایی که در ایران اسلامی داشته ایم مرهون ایستادگی و پایداری ملت ما از همان ابتدا بوده و به طور کلی تاب آوری یکی از ویژگی هایی است که منشأ کارهای خیر دیگری است، تاکید کرد: بسیج اقشار بسیج ادارات و … موجب ارائه خدمات مختلف در عرصه های مختلف شده است و بسیجیان برای حضور بیشتر نیازمند بازنگری بهتری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید