ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه در استان یزد / جمع آوری نظام مشکلات و معضلات استان یزد از اساتید


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877568

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج اساتید حلقه ای برای ایجاد پیوند بین صنعت و دانشگاه در استان یزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار زارع کمالی ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج اساتید در اصحاب رسانه استان یزد، با بیان اینکه ویژگی های ممتاز شهید چمران سبب نامگذاری روز شهادت این دانشمند بزرگ شده است، گفت: روز بسیج اساتید: خصوصیات سیره این شهید والامقام شامل بصیرت، ولایتمداری، تواضع و شجاعت بود که برگرفته از سیره فاطمیه و عاشورای این شهید بود که مانند سایر شهدای انقلاب اسلامی تربیت شده بود. در این مکتب و تا آخرین لحظه در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: عقلانیت در بطن شخصیت، حکومتی و زندگی جهادی شهید چمران بود و اگر به ویژگی های این شهید نگاه کنیم، خواهیم دید که عقلانیت در همه بحث ها و رفتارهای این شهید بزرگوار حاکم بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه با تماشای وصیت نامه این شهید متوجه می شویم این شهید مانند سایر شهدا عاشق شهادت بود، تصریح کرد: شهدای جنگ تا آخرین لحظه پشت آرمان های انقلاب ایستادند و خدا را شکر. که همرزمانشان هنوز در جنگ هستند. افکار و ترکیباتی که ما با آن روبرو هستیم پای انقلاب اسلامی است و جهاد می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… با دشمن مرتبط است، گفت: زمینه ها: دلایلی که باعث شد شهید چمران الگویی برای سایر اساتید شود تا سایر اساتید نیز در این مسیر، اراده، اطاعت و اعتماد حرکت کنند. از ائمه اطهار

فرمانده سپاه الغدیر در بخشی دیگر از سخنان خود مهمترین وظیفه اساتید را شناخت رسالت و حضور به موقع در ماموریت دانست و گفت: انقلاب و به همین دلیل در جامعه باید گفتمان سازی برای حل نظام و حل نظام تشکیل شود. مشکلات و مطالباتی را در این زمینه شکل دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به بینش، علم و دانش خود بهتر می توانند مشکلات را حل کنند، گفت: اساتید توانایی حل مشکلاتی را دارند که بر عهده جامعه نیست و همین امر مسئولیت اساتید را دشوارتر می کند. تاجی که جهان را در بر گرفت.

وی ادامه داد: با وجود همه تحریم هایی که ایران دارد به لطف محققان و اساتید موفق شدند زمانی که هجمه های روحی و روانی وجود داشت در دنیا بدرخشند.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های قدرت در هر کشوری، نیروی انسانی آن کشور است، گفت: در کشور عزیزمان نیروی انسانی با ایمان، بصیرت، شجاعت و حضور در صحنه داریم. باید این پیوند نزدیک بین صنعت و دانشگاه برقرار شود تا بتوانیم در عرصه های مختلف بدرخشیم.

زارع کمالی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم در عرصه های مختلف برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب تلاش کنیم و خون پاک شهدا را حفظ کنیم، شهدایی که هر آنچه امروز داریم مدیون هستیم. خون پاک این شهدا

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید