ما دیگر از داوری صحبت نمی کنیم!

ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790873

سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل مقابل پیکان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل حریف خود با اصحاب رسانه صحبت کردند.

نیکونفس: چندین جراحت داشتم

زبیر نیکونفاس هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوبی مقابل پیکان انجام دادیم و در هر مسابقه با تمام توان برای استقلال به میدان می رویم. امیدواریم همین روند را برای پیروزی در بازی های آینده دنبال کنیم.

وی درباره مصدومیتش گفت: مصدومیت جزئی داشتم و به خاطر کادر فنی غایب بودم. خدای ناکرده از این به بعد برای تیم بازی خواهم کرد.

مطهری: ما تیم بزرگی هستیم

امیر ارسلان مطهری درباره پیروزی استقلال مقابل پیکان که با گل به خودی همراه بود، گفت: خدا را شکر در هفته های قبل باید پیروز می شدیم اما شانسی نداشتیم. گلی که کاشتم لطف خدا و زحمات بچه ها بود.

وی در خصوص انتظارات هواداران استقلال از قهرمانی گفت: یاد گرفتم که هرگز درباره قهرمانی صحبت نکنم. اگر تلاش کنم قهرمان شوم قطعا نتیجه آن چیزی می شود که دلمان می خواهد. برای هر تیمی زود است که درباره قهرمانی صحبت کند. تازه در هفته نهم هستیم. ما خیلی کار داریم. باید روند صعودی را در پیش بگیریم و آن را حفظ کنیم تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

مهاجم استقلال با اشاره به اینکه این تیم جادوی تساوی را شکست و در شش هفته اخیر گل های زیادی به ثمر رساند، گفت: گاهی یک تیم بدشانس است. اگر تیمی ضعیف بازی کند و شکست بخورد، انتقاد وجود دارد. اگر خوب بازی کند و نتیجه نگیرد باز هم مورد انتقاد قرار می گیرد اما خوب بازی کرد. از جایی به بعد بدشانسی تمام می شود و اعتماد به نفس به بازیکنان می رسد. در بازی های قبل موقعیت های ما گل نمی شد، اگر این اتفاق می افتاد 5 هفته دیگر معادل نبود. ما باید این روند را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند مقابل تیم های بزرگ این نتیجه را کسب کند، گفت: ما تیم بزرگی هستیم و نباید در مورد تیم های بزرگ صحبت کنیم.

مطهری درباره دیدار بعدی استقلال مقابل سپاهان در تهران که می تواند تکلیف هدایت را مشخص کند و اینکه سپاهان تیم بزرگی نیست، گفت: من نگفتم سپاهان بزرگ نیست. من به هیچ تیمی چنین بی احترامی نمی کنم. شما به دنبال پاسخی برای سوال حاشیه ای خود هستید و من پاسخی حاشیه ای ندارم. من فقط گفتم ما تیم بزرگی هستیم و درباره تیم های بزرگ صحبت نمی کنیم. فرقی نداشت.

وی افزود: بازی با سپاهان مهم است. همه تیم ها برای کسب نتیجه تلاش می کنند. هر مسابقه ای می تواند برای ما سخت باشد زیرا همه تیم ها در تلاش هستند تا مقابل استقلال دیده شوند و پیروز شوند. باید دو بار تلاش کنیم چون مستقل بازی می کنیم.

مهاجم استقلال درباره قضاوت بازی با پیکان گفت: همه داوران اشتباه می کنند. این طبیعی است. کار اشتباه خیلی غیر طبیعی است. اعتراض به داوری نیز طبیعی است، اما اعتراض بیش از حد غیر طبیعی است. با همه این تفاسیر قضاوت عالی بود.

مهدی پور: باید مقابل سپاهان پیروز شویم

مهدی مهدی پور پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: موفق شدیم با نتیجه خوبی پیکان را شکست دهیم. این تیم یکی از بهترین تیم های لیگ است. بعد از 5 بازی که با تساوی به پایان رسید امروز موفق شدیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و هزینه زیادی هم کرده است. یک بازی با 6 امتیاز مقابل آنها داریم و باید مقابل این تیم هم پیروز شویم.

هافبک استقلال در مورد دو گل اول آبی ها که در پاس گل هایش به ثمر رسید، گفت: خدا را شکر توانستم به تیمم کمک کنم. در مسابقات قبلی پاس های نسبتا خوبی داشتم اما امروز بچه ها توانستند از موقعیت ها استفاده کنند.

مهدی پور در پاسخ به این سوال که در هفته های اخیر فشار روی خط هافبک استقلال بود و هواداران خوشحال نبودند؟ وی گفت: در چند بازی اخیر خوب گل نزدیم اما آیا شانس گل کم داشتیم؟ به غیر از بازی با گل‌گوتا و پرسپولیس، در بقیه بازی‌ها موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. همه بچه ها خیلی خوب کار می کنند و کارشان را به خوبی انجام می دهند و امیدواریم در ادامه لیگ شرایط خود را بهتر کنیم. استقلال باید خیلی بهتر از این باشد.

مصطفوی: دیگر از داوری صحبت نمی کنیم!

صالح مصطفوی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان پس از 5 تساوی متوالی گفت: به نظرم مستحق برد پنج بازی قبلی بودیم. امروز فقط از موقعیت هایمان استفاده کردیم، به خصوص با ضربات آزاد بهتر. امروز از نظر بازی و موقعیت به آنچه که شایسته آن بودیم رسیدیم. من فکر می کنم نتیجه منصفانه است.

وی درباره قضاوت این دیدار گفت: دیگر درباره داوری صحبت نمی کنیم!

حسینی: سه امتیاز مهم را گرفتیم

سیدحسین حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم در سه دیدار مهم پیروز شویم. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم و کسب این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود زیرا در این چند هفته فشار روی تیم ما بیشتر شد. امیدوارم این روند را ادامه دهم و به بالای جدول برسم.

وی در خصوص بازگشتش به تیم استقلال در دربی گفت: خدا را شکر امسال سعی کردم شرایط خیلی خوبی داشته باشم. در هفته هایی که من نشسته بودم این به صلاحدید آقای مجیدی بود. تمرینات را دنبال کردم و توانستم به دروازه برگردم. هر جا هستم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

دروازه بان استقلال درباره انگیزه خود برای دعوت به تیم ملی گفت: هر سه دروازه بانی که به تیم ملی دعوت شده اند لژیونر هستند و این کار را برای بقیه سخت می کند اما سعی می کنم دعوت شوم.

حسینی در خصوص انتخاب بهترین بازیکن زمین گفت: خدا را به خاطر زحمات بچه های دیگر شکر می کنم و از آنها تشکر می کنم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان گفت: امیدوارم مشکل حضور تماشاگران حل شود و بتوانیم هواداران خود را در ورزشگاه داشته باشیم. بازی خیلی خیلی مهمی است و امیدوارم بتوانم سپاهان را شکست بدهم.

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوال تسنیم در مورد دلایل بازی نکردن استقلال در هفته های اخیر گفت: شانس آوردیم و توپ هایمان گل نشد و دلیل دیگر هم مشکلات داوران بود که پنالتی های ما اجرا نشد.

حسینی در خصوص داوری دیدار استقلال و پیکان گفت: خدا را شکر خوب بود اما صحنه های آنقدر نبود که بگوییم پنالتی گرفته شد یا نه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید