ما رکوردی را برای کیفیت حمل و نقل به ثبت رساندیم

ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804781

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازی با کمان بازدید کرد

رئیس کمیته ملی المپیک و کارکنان این کمیسیون از اردوی تیم ملی در رشته های تیراندازی با کمان، چتر نجات و تیراندازی با کمان بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرلا سجادی مشاور ارشد کمیته ملی المپیک و پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو صبح امروز (دوشنبه) با اعضای تیم ملی دیدار کردند. ) در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان.

مجید کهتری مربی تیراندازی با کمان در این بازدید گفت: تقاضای حمایت بیشتر داریم و شعبانی بهار باید برای افزایش حمایت ها باز باشد. خوابگاه های ما دو مشکل اساسی دارند. یکی اینکه به آسانسور و بالابر و همچنین سیستم های بهداشتی مناسب برای ویلچر نیاز داریم.

پاکساد سرمربی ریکرو گفت: بچه ها با سبک و سیاق جدیدی وارد اردو شدند و کادر فنی با در نظر گرفتن رکورد ورودی به مرحله مقدماتی رفت. اردوها در حال انجام است اما این ورزش المپیکی است و قول مدال آوری در بازی های کشورهای اسلامی را داده ایم و نیاز به حمایت داریم تا مطمئنا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم.

اسماعیل عبادی، سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: برای آماده شدن برای بازی های آسیایی دو مسابقه آسیایی و جهانی خواهیم داشت اما به دلیل شرایط مالی ممکن است اعزام با مشکل مواجه شود.

راچله فارسی ملی پوش کشورمان نیز در گفتگو با مسئولان کمیته ملی المپیک درباره مشکلات مربوط به تجهیزات صحبت کرد. همچنین امیر کاظم پور ملی پوش نیز گفت: در بحث جوایز باید بگوییم که چیزی دریافت نمی کنیم چون قبلا برای تجهیزات هزینه کرده ایم. باید بین رشته هایی که تجهیزات زیادی هزینه می کنند با رشته های دیگری مانند تکواندو که فقط به یک لباس نیاز دارند تفاوت وجود داشته باشد.

وی افزود: در کنار کمک های فدراسیون، شخصا برای مدال برنزی که در آسیا گرفتیم، 100 میلیون هزینه کردم. نمی دانم جایزه این مدال چیست. البته ما برای جایزه کار نمی کنیم، بلکه برای بالا بردن پرچم کار می کنیم.

شعبانی بهار رئیس فدراسیون گفت: ارتقای کیفی اعزام ها را مدنظر قرار داده ایم و رکوردی را در نظر گرفته ایم و هرکسی که این رکورد را داشته باشد بلافاصله داوری را برای ثبت این رکورد و ورود به اردوی تیم ملی تعیین می کنیم. “

شعبانی بهار افزود: برای ورود به تیم ملی رکورد زدیم. این امتیاز برای بزرگسالان 660 و برای بانوان 650 امتیاز است و هرکسی که ادعای ثبت این رکورد را داشته باشد، حتی در صورت لزوم، قاضی استانی را برای ثبت آن در نظر می گیرد. ما این رکورد را برای بهبود کیفیت محموله های خود ثبت کردیم. هیچ کس محدودیتی برای ورود ندارد مگر اینکه شرایط ورود را برآورده کند.

* صالحی امیری: یک ماه بعد از مجمع عمومی انتخابات کمیسیون ها را برگزار می کنیم

رضا صالحی امیری در این بازدید گفت: ما شخصا آینده درخشانی برای تیراندازی با کمان داریم. این وظیفه ماست که کمک کنیم. البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکنون کوتاهی نکرده اند اما شرایط ایران سخت است. یکی از امیدهای ما قطعا شما هستید و امیدوارم تیراندازی با کمان ما در بازی های آسیایی 2022 و المپیک پاریس بدرخشد. ما قطعا به حل برخی از مشکلات شما کمک خواهیم کرد.

وی افزود: ما در زمینه تجهیزات کمک می کنیم. شعبانی بهار هم پیگیر ثابتی است و در ستاد از این میدان دفاع می کند. شما یکی از امیدهای ما هستید و در بازی های آسیایی و المپیک خواهید درخشید. فدراسیون به سمت تحول می رود و وضعیت سخت افزاری بهتر شده است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جوانان کار درستی در فدراسیون بود و همه باید از آن حمایت کنیم. این جوانان انگیزه زیادی برای درخشش دارند و این تصمیم جسورانه ای بود و ما از آن دفاع می کنیم.

صالحیه امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی گفت: تخمین زده می شود که تیراندازی با کمان در بازی های آسیایی 2022 هانگژو بدرخشد و یکی از امیدهای ما برای بازی های المپیک است. .

وی افزود: فدراسیون تیراندازی با کمان به دلیل مدیریت صحیح هیچ حاشیه ای ندارد و تنها به صورت فنی از حاشیه دور می شود. این فدراسیون با فناوری اداره می شود و ما تا جایی که توانستیم کمک کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک از حضور این رشته در بازی های کشورهای اسلامی و حمایت از کمان سنتی برای حضور در این رویداد گفت: در بحث کمان سنتی شعبانی بهار در ستاد پیگیری خواهد شد. هفته گذشته رئیس کاروان دولت اسلامی را منصوب کردم و جلسات شروع می شود و در مسائل فنی دخالت نمی کنم.

صالحی امیری درباره شرایط برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن که روز گذشته اعلام شد، گفت: مصمم هستم و مصمم هستم که انتخابات زودتر برگزار شود. به نفع کمیسیون و رئیس آن است که انتخابات هر چه زودتر برگزار شود. سال آینده سه رویداد خواهیم داشت و باید تکلیف رئیس مشخص شود تا برنامه و حمایت لازم را داشته باشیم. تنها مانع، آئین نامه ای است که طی آن قانون اساسی باید به تصویب شورای اجرایی، مجمع و کمیته بین المللی المپیک برسد. برای تصویب اساسنامه جلسه ای تشکیل دادیم. نیمی از آن دیروز تصویب شد و مابقی هفته آینده تصویب خواهد شد.

وی گفت: در 17 اسفند مجمع سالانه داریم و قوانین را تصویب و همزمان به کمیته بین المللی المپیک ارسال می کنیم. من شخصاً به دنبال تأیید هستم. بعد یک ماه بعد انتخابات برگزار می کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: نمی توان ستاد را در شرایط ناپایدار نگه داشت تا بتواند برنامه ریزی کند. دیروز با نمایندگان مجلس و قبل از آن با سازمان برنامه و بودجه برای تامین مالی سه رویداد جلسه ای داشتم و هر روز منبع بودجه و ارز هستم. این سه رویداد 180 میلیارد هزینه دارد که چهار میلیون یورو آن ارز خواهد بود. در این فرآیند باید به سه رویداد و نحوه اعزام، اعزام، پوشاک و ارز و اردوها توجه شود. این امر مستلزم وجود فردی در راس امور است که با بودجه و سایر مسائل آشنا باشد و در داخل با ساختار فدراسیون ها هماهنگ باشد.

صالحی امیری در پایان گفت: مدیریت عامل اصلی پایداری دستگاه است. من به عنوان رئیس کمیته، بیش از همه متعهد به برگزاری انتخابات در اسرع وقت هستم و متعهد به مدیریت کمیته ملی المپیک هستم تا هر چه زودتر به ثبات حاکمیت برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید