ما معتقدیم دفع ناآرامی های داعش از منطقه مرهون تلاش های حاج قاسم است


ساعت: 12:29
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921568

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهید دل‌ها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سومین سالگرد سردار دلها شهید قدس سرهنگ پاسدار حاج قاسم سلیمانی، انتقام هر چه سریعتر از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی را قطعی دانست. و امری غیرقابل تعرض و گسترش سران سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم، راهبرد پنهان این نهاد انقلابی و مردمی در ایران و منطقه است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت سه سال از شهادت مظلومانه شهید قدس سره پاسدار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، نام، یاد، آرمان ها و حماسه آفرینی های رهبر معزز مقاومت در قدس منطقه غرب آسیا که کانون توجه افکار عمومی جهان است. این به ویژه برای نسل های جوان و مجاهدان مؤمن، حق طلبان و ستمگران ملت ها و جوامع بشری است.

این بیانیه می افزاید: شهید حاج قاسم سلیمانی با برکت ایمان، اخلاص، انگیزه، اراده، شجاعت، اقدامات انقلابی و باورهای عمیق و واقعی نسبت به قدرت الهی و بدون ترس از دشمن در میدان های دفاع از امت اسلامی، حضور یافته است. افسانه و اسطوره ای ماندگار برای ایران و ایرانی، بلکه جبهه مقاومت ضد استکباری و ضدصهیونیستی جهان است که کار و اندیشه هایش همچون «مکتب شهید سلیمانی» راه را برای آنها هموار کرد.

در این بیانیه با اشاره به ابعاد شخصیت بارز و الهام بخش شهید سلیمانی که زاییده تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و سیره حسینی و عاشورایی او و تلفیقی از عقل، منطق و درایت است، آمده است: حاج قاسم هم مردی در این زمینه و هم دیپلمات باتجربه و زیرک. با هوشمندی، درایت، وقایع نگاری مثال زدنی و درک عمیق شرایط و مقتضیات و هدف گذاری برای تعیین برنامه ها و منویات امام خمینی (ره) و جانشین ایشان صالح، مرجع عالیقدر و ارشاد (مدظله العالی) بود. برای رفع نیازهای انقلاب و ایران عزیز و ملت های مسلمان منطقه با استفاده از ظرفیت جبهه مقاومت و یاران و حامیان آن، مقابله با تروریسم تکفیری و داعش را قاطعانه در دستور کار خود قرار داده اند.

در ادامه این بیانیه به برکت حماسه و تلاش های فداکارانه حاج قاسم و مدافعان سرافراز و جاویدان حرم، دفع فتنه ها و گروه های تکفیری داعش از منطقه و امنیت پایدار امروز ایران عزیز بیان شده است. تاکید کرد: صهیونیست ستیزی که یکی از ارکان بازدارندگی و ضامن امنیت کشور محسوب می شود، به عنوان افتخار بزرگ این سرزمین، تاریخ باید برای همیشه به نسل جوان جامعه یادآوری شود و درس های هنری آن را به آنها آموخت. نیروهای مسلح و حامیان امنیت داخلی

این بیانیه صلابت و نشاط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد راهبرد حمایت و همراهی با جبهه مقاومت اسلامی را بیانگر ادامه راه سردار سلیمانی و بقای آرمان ایرانی دانسته است. ملت در حمایت از ملت فلسطین و آزادی قدس شریف و تشییع جنازه سردار سرافراز مقاومت و جایگاه شگرف و پایگاه مردمی وی در دل هر ایرانی تجلیل شد: حاج قاسم با تمام وجود وقف کار شد. از امنیت و آسایش و سربلندی ملت ایران و در مقابل اقیانوس پهناور ملت در آئین هایش تشییع تاریخی و تشییع باشکوه حاج قاسم موجب عشق و ارادت و قدردانی از این سردار سرافراز در تاریخ شد. .

به هر حال این بیانیه مصادف با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرماندهان معظم مقاومت اسلامی و یاران ایثارگر رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در صبح روز 22 آذرماه است. , 2018 .در بغداد و با تاکید بر حفظ پرچم غرور آفرین مقاومت و اعتلای میراث ماندگار امیرالقلوب و تلاش همه جانبه ملی برای تربیت و پرورش حاج قاسم جدید در ایران عزیز؛ انتقام گیری هر چه سریعتر از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی امری قطعی و مصون از تعرض تلقی شد و اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با احترام کامل به شرایط و موقعیت جبهه دشمن در منطقه و هوشیاری مستبدان. تهدیدات پیش روی جبهه مقاومت اسلامی، اقداماتی را انجام می دهد و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای را نقشه راه خود می داند و ضمن تماشای روند بیرون راندن آمریکا از منطقه غرب آسیا، توزیع سلاح به سرلشکر سلیمانی و ترویج مدرسه حج قاسم در ایران و جغرافیای مقاومت راهبردهای آشکار این امر است. نهاد مقدس می داند و بار دیگر تأکید می کند که سپاه پاسداران به عنوان «زائران ملت ایران» در دفاع از «خیمه ولایت» و «حرام جمهوری اسلامی» و میدان های پاسخگویی به دشمنی نظام استعماری. و صهیونیسم با الگوبرداری از شهدای جبهه مقاومت اسلامی هزاران بار جان خود را از دست داده است. خود را قربانی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید