ما ملی گرایان را در کار خود دخالت ندادیم


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840991

مربیان نساجی و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم نساجی درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: از خبرنگاران اصفهانی به دلیل عدم حضور در نشست خبری به دلیل تاخیر در پرواز به اصفهان عذرخواهی می کنم. بازیکن تیم امید نساجی دچار سانحه شد و از مردم ایران خواست هر چه زودتر از شعبانی بخواهند به میادین ورزشی بازگردد.

وی با بیان اینکه بازی ذوب آهن و نساجی بسیار هیجان انگیز خواهد بود، افزود: ذوب آهن تیمی فردی و با کیفیت است که از کادر فنی مجرب و خوبی بهره می برد. باشگاهی مثل ذوب آهن اجازه ندارد درباره مدیریت صحبت کند. این تیم سال هاست کیفیت خوبی در سطح اول ایران ارائه کرده و امسال هم جایگاه خوبی دارد. البته فولاد می توانست بهتر باشد.

سرمربی نساجی دیدار تیمش با گاندوآ را سخت توصیف کرد و گفت: هفته گذشته بازی قابل قبول و هماهنگی مقابل هواداران ارائه کردیم و نتیجه جالبی گرفتیم. امیدوارم بازیکنان ما مثل یک جلسه هواداری به خودشان بیایند و در دو بازی آخر فصل آنقدر خوب کار کنند که فصل را به خوبی به پایان برسانند.

مهدی تارتار نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساج گفت: از اعتماد خوبی که به کادر فنی برای فصل آینده داشتند از هیئت مدیره باشگاه تشکر می کنم و از اینکه در اصفهان هستم و به کارم ادامه می دهم ابراز خرسندی می کنم. با تشکر از هواداران که از من استقبال کردند، امیدوارم در فصل آینده نتایج خوبی کسب کنم.

وی ادامه داد: بازی نساجی بسیار مهم است. با توجه به اینکه پنج تیم به دنبال مقام هفتمی هستند و اکنون در این جایگاه هستیم. باید خیلی مراقب باشیم که در پایان فصل این موقعیت را از دست ندهیم. رسیدن به این مقام برای ما سخت بود. باید مقابل تیمی که قهرمان جام حذفی شده بسیار هوشمندانه بازی کنیم. نساجی بازیکنان باکیفیتی دارد و خدای نکرده با ارائه یک بازی خوب و متمرکز به سه امتیاز مسابقه برسیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به شرایط تمدید قراردادش و اینکه آیا لیست ورود و خروج خود را اعلام کرده است، گفت: در این مورد صحبت نمی کنیم اما همیشه به دنبال نتایج بهتر در فصل آینده بوده ایم. این هدف باشگاه است. بهتر است در پایان فصل درباره فصل آینده صحبت کنیم. تمام تمرکز ما روی بازی فردا است، زیرا این دیدار برای ما بسیار مهم است.

تارتار در پاسخ به این سوال که از ذوب آهن برای بودجه فصل آینده چه انتظاری دارد، گفت: با تشکر از آقای روحستی، مدیرعامل ذوب آهن. او از روزی که آمد و ورزش شرکت را تماشا کرد همیشه همراه ما بود. فکر می کنم امشب به کمپ بیاید. بسیار از شما متشکرم. چنین اقدام و برخوردی با تیم های ورزشی بی سابقه است. هیئت هم کار می کند اما مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد. آنها همچنین تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت بودجه انجام می دهند.

وی با بیان اینکه چهار بازیکن از تیمش نیز در تیم امید حضور دارند، گفت: خیلی خوشحالم که در پایان فصل چهار تیم ملی دارم. ما هم مثل خیلی از مربیان نتوانستیم به توافق برسیم چون خیلی از تیم ها موافق نبودند اما معتقدم باید به بازیکن کمک کرد تا پیشرفت کند. بازیکنان ما می خواستند بروند و من هم به راحتی موافقت کردم. اگرچه در دو هفته آینده مسابقات سختی داریم، اما موفقیت بازیکنان برای ما بسیار مهمتر از مشارکت دادن آنها در کارمان است.

سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتمادش به بازیکنان جوان نیز تصریح کرد: من و کادرفنی خود در هر تیمی که حضور داشتیم هر سال بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی می کردیم. حتی در تیم پیکان پارسال به یاد دارم که 9 بازیکن از آکادمی باشگاه در یک مسابقه بازی کردند. در نهایت در رده هفتم قرار گرفتیم. در تیم های دیگر بازیکنانی را آوردیم که نامزد شدند و به تیم های دیگر رفتند. در ذوب آهن هم همین هدف را دنبال می کنیم. اگر دقت کرده باشید هر چند هفته یکبار با تیم های اصلی آماده می شویم و اگر فردی مستعد باشد به تیم بزرگسالان اضافه می کنیم.

تارتاروس درباره هر اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش گفت: بله تا جایی که من می دانم باشگاه هر روز مذاکره می کند. با این حال وقتی یک تیم نتیجه می گیرد، طبیعتا تیم های دیگر برای جذب بازیکنان خود تلاش می کنند.

بازیکنان ما هم امسال عملکرد خوبی داشته اند و بیشتر تیم ها به دنبال آنها هستند اما تا جایی که من می دانم اولویت بازیکنان ما فولاد است. آنها می دانند که اینجا آرامش و آسایش دارند و دوست دارند اینجا بمانند. امیدوارم جذب بازیکنان آزاد ما هر چه زودتر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید