ما پرچمدار تمدنی برای ساختن جامعه ای با آزادی و صلح هستیم


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891392

به سی و ششمین اجلاس سران آموزش و پرورش خوش آمدید:

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما یکی از کشورهای پیشرفته دنیا با پرچم تمدن برای ساختن جامعه آزادی و صلح هستیم، گفت: هیچ چیزی بدون اراده ساخته نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سی و ششمین گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه اسلام با خواندن و نوشتن آغاز شد، گفت: اسلام با خواندن و نوشتن آغاز شد. وی گفت: معلم جدا از جامعه نیست اما این یک واقعیت جاری است. معلم حقیقتی بازتولید کننده، الگوی تعمیم دهنده و اوج فضیلت اخلاقی است.

فرمانده کل سپاه گفت: معلم عنصر اصلی در تعیین وسعت یک کشور و وسعت و شکوه یک جامعه، اندازه ذهن و قلب مردم این کشور است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه علم پادشاه و قدرت است؛ وی گفت: کودکان قبل از دبستان تحت تأثیر خانواده قرار می گیرند; آنها روابط و احساسات را از والدین خود می آموزند. اما در سال های اولیه، کودکان بیشتر تحت تاثیر معلمان قرار می گیرند.

سلامی با بیان اینکه 12 سال تحصیل، زمان شکل گیری شخصیت انسان است. وی گفت: هر قهرمانی که در 12 سال آموزش به عنوان الگو معرفی شود; در شخصیت کودک زندگی می کند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهید تمدن بسازید باید انسان بسازید، گفت: باید پایه های یک جامعه را برای همیشه بسازیم. ما در یک نبرد تمدنی هستیم که شما معلمان در میانه جنگ و جهاد بزرگ هستید. قلم و زبان در جهاد مهمتر و- امروز زبان و قلم سلاحی است که ما را با موفقیت از نبرد خارج می کند.

سلامی با بیان اینکه دشمن همه ابزارها را علیه ایران امتحان کرده است، گفت: وی بیان کرد: دشمن همه ابزار جنگ سخت از جنگ نظامی، تحریم های ناعادلانه و شدید، جنگ نیابتی، جنگ اطلاعاتی و ترور را امتحان کرده است، اما مخرب ترین تهدیدی که برگزیده حمله به دل ها و زبان هاست. میزبان.

فرمانده کل سپاه افزود: آمریکا به دنبال به دست آوردن دل جوانان جهان اسلام و تأثیرگذاری بر تمایل جوانان به عبادت و حجاب و همچنین تغییر مفروضات آنها در زندگی و متقاعد کردن آنهاست که راه حکومت داری کشور از الگوی غربی پیروی می کند. این ایده را القا کنید که اقتصاد آرام و امن محصول تفکر غربی است.

سلام به مربیان گفت: شما معلمان می توانید نگرش دانش آموزان را ایجاد کنید. از آنها مردانی با قدرت های بزرگ بسازید. همه ما باید برای این جهاد هزینه کنیم. محیط تحصیلی باید جذاب باشد تا کودک با علاقه به مدرسه بیاید و با بی میلی به خانه برگردد.

با سلام، گفتن اینکه شما جوانان ما را به روز می کنید. وی گفت: ما یکی از کشورهای پیشرفته دنیا هستیم و پرچم تمدن برای ساختن جامعه آزادی و صلح را داریم. هیچ چیز بدون اراده خلق نمی شود. افراد قوی و مصمم بسازید. سپس قلب اتم را خواهند شکست و عصر دیجیتال را درک خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: ما در سپاه آماده ارائه توان آموزشی خود هستیم. هیچ چیز در سپاه ملک شخصی ما نیست. ما برای حفظ سلامت جوانان نیاز به جهاد قوی داریم که هم روح و هم جسمشان سالم باشد. در این عرصه بسیج و توسعه تفکر بسیجی بسیار مفید است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: جذب بازدید حائز اهمیت است، از این رو علاوه بر زائران نور القدس، زائران نور پیشرفت را نیز خواهیم داشت که بازدید از پیشرفت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید