مبالغ دریافتی برای توسعه پروژه های فاضلاب به یزدی ها بازگردانده می شود


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903333

نیکونژاد عضو شورااب شهر یزد گفت: بر اساس تصمیم شورای عمومی دیوان مقرر شد مبالغی که یزدی ها برای توسعه پروژه های فاضلاب جمع آوری می کنند در برنامه ای مشخص به مردم بازگردانده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی نیکونژاد در حاشیه جلسه شورای اسلامی شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با یزدرسا اظهار داشت: بر اساس رای شورای عمومی دیوان عدالت اداری اخذ حق الزحمه ممنوع است. تبصره 3 در خصوص تسهیلات طرح های فاضلاب و شبکه آب شهری از مردم.

نیکونژاد ادامه داد: دیوان عدالت اداری مصوبه اخذ عوارض فاضلاب و شبکه آبرسانی شهری را خلاف قانون دانسته و متعاقباً در رای اصلاحی آن را خلاف شرع اعلام کرد، با توجه به این مشکل باید تمام وجوه به مردم بازگردانده شود.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر یزد تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر حق اعمال مالیات بر این موضوع را ندارند و تعیین قیمت آب از وظایف دولت است.

نیکونژاد گفت: در شورای ششم بنا به وظیفه ذاتی خود به عنوان نمایندگان مردم باید از حقوق آنها صیانت کنیم، لذا مصوبه شورای عمومی دیوان عدالت اداری را در دستور کار کمیته و با موافقت همه اعضا مقرر شد که خیر در این زمینه عوارضی نداشته باشید شما سال 1401 ندارید.

وی افزود: بر اساس تصمیم شورای عمومی دیوان و با حضور نماینده محترم شرکت بافا مقرر شد مبالغ اخذ شده از مردم در 5 سال گذشته از طریق مشخص به مردم بازگردانده شود. برنامه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید