متن خداحافظی مرد محبوب پس از دیدار پرسپولیس و فولاد

متن خداحافظی مرد محبوب پس از دیدار پرسپولیس و فولاد

محمدرضا اکبریان داور باتجربه ملی فوتبال که پس از قطعی شدن دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس از مستطیل سبز خداحافظی کرد، متن زیر را منتشر کرد.

«سرنوشت فقط شایسته خداست

به دیوار سکوت بنویس

عشق سرمایه هر انسانی است

پس از 25 سال داوری در رشته های مختلف و خاطرات تلخ و شیرین جامعه فوتبال و علاقه مندان به این ورزش منحصر به فرد و لذت بخش، دل کندن از دنیای داوری برایم بسیار سخت است. به هر حال هر تازه واردی راهی برای رفتن دارد، اما نحوه رفتن بسیار مهم است. چقدر خوب است که بتوانیم در بهترین شرایط بهترین زمان را انتخاب کنیم.

قضاوت را با تمام وجود دوست داشتم و دوست دارم، بیشتر نقاط ایران عزیز و این سرزمین پهناور را برای قضاوت دیده ام، با مردمان خوب و نجیب مناطق مختلف آشنا شده ام، با بزرگان و دوستان گرانقدر هم صحبت و همنشینی کرده ام و چقدر من از آنها یاد گرفته ام. بسیار خوشحالم که در این راه طولانی و سخت اندکی لغزش نکردم و همیشه به دنبال عدالت بوده ام. خدا را شکر که در این سال ها همیشه او را فراموش نکرده ام و او به من نعمت داده است تا بتوانم تصمیمات سختی بگیرم.

بسیار خوشحالم که ادب، احترام و اخلاق همیشه اولویت من بوده است.

قطعاً افتخار می کنم که در کنار داوران بزرگ جهانی، مربیان ارزشمند و بازیکنان محبوب و تاریخی حضور داشتم و بارها آنها را قضاوت کردم.

برای همه مدیران، داوران، مربیان، بازیکنان، تماشاگران، خبرنگاران و اهالی فهیم فوتبال آرزوی موفقیت و شادکامی دارم و از حمایت همه تشکر می کنم.

تشکر ویژه از پدر و مادرم، تشکر صمیمانه از همسر عزیزم و فرزندان عزیزم بابت حمایت ها و زحماتشان، از همه اقوام، دوستان، بزرگان، داوران فرهیخته و ارزشمندم و همکاران خوبم در گروه مپنا که همیشه پشتیبان، مهربان و مهربان هستند، سپاسگزارم. با محبت. من بودم.

برای همه مردم سرزمینم آرزوی سلامتی، شادی و آرامش دارم.

محمدرضا اکبریان

دیدگاهتان را بنویسید