مجازات سنگین متخلفان چهارشنبه / خبری از رانندگی تا پایان نوروز نیست


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815505

به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد هشدار داد

سرهنگ مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: امسال با مزاحمان شهروندان سوریه در روز چهارشنبه به صورت جدی برخورد می کنیم و خودروهای آنها تا پایان نوروز توقیف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزدرسا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: پلیس راهور گشت های مضاعف در ایام پایانی سال و عید نوروز برای برقراری نظم و امنیت در استان راه اندازی کرده است و امنیت با هرگونه اغتشاش و اغتشاش جدی برخورد خواهد کرد. اختلال در امنیت مردم

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکس به هر نحوی این امنیت را مخدوش کند با هماهنگی های انجام شده با مراجع قضایی استان برخورد قاطع و جدی خواهد شد.

مزیدی با اشاره به توقیف خودروها و وسایل نقلیه ای که این روزها برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کند، افزود: افرادی که در این ایام با وسایل نقلیه برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند، بی شک با برخورد شدید پلیس و خودرو مواجه خواهند شد. توقیف شده تا پایان نوروز سال 1401 .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه پلیس همیشه در کنار مردم است و مخالف شادی نیست، افزود: این شادی نباید باعث ناراحتی دیگران شود و برای شادی چندین ساله دیگران را آزرده نکند.

وی گفت: والدین باید در روزهای پایانی سال بسیار مراقب فرزندان خود باشند زیرا برخی سودها برای کسب درآمد بیشتر مواد قابل اشتعال بسیار خطرناکی را می فروشند و این کودکان سعی می کنند از والدین خود پنهان شوند تا مخفی شوند. روی لباس یا شلوار جیب می گذارند که باعث می شود گرما به آن برسد و در نهایت منفجر شود.

مزیدی ادامه داد: آسیب های شدید و شدیدی که در سال های اخیر به دلیل شادی چند ساعته شاهد آن بوده ایم اصلا ارزش انجام دادن ندارد و خانواده ها سعی کنند فرزندان خود را با خود ببرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه امسال مواد منفجره دست ساز را در استان کشف کردیم، افزود: امسال کشفیات نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشته و شهروندان می توانند برای مقابله با تلفن 110 تماس بگیرند. با این افراد.”

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید