مجلس 70 میلیارد برای کشتی داد، اما 5 میلیارد برای وزنه برداری / چگونه حقوق کسانی را که در سربازی نیستند پرداخت کنم؟!


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854856

من از ملت به خاطر مصاحبه با شبکه مخالف عذرخواهی می کنم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: وقتی دوستانم در اردو نیستند، چطور می توانم حقوق بدهم؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مرادی درباره حواشی تیم ملی وزنه برداری گفت: دیشب صحبت های من با یکی از شبکه های معاند در فضای مجازی پخش شد که ابتدا باید توضیح دهم. وقتی از این شبکه با من تماس گرفتند وارد عمل شدم و دیدم با کسانی که در وزنه برداری، ورزش و مملکت سیاه نمایی و خیانت کردند صحبت کردم. من از مردم ایران و خانواده شهدا به خاطر گفتگو با این شبکه عذرخواهی می کنم.

وی درباره مشکلات اردوی تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: عکس هایی که در مورد غذای اردوی تیم ملی منتشر شد غذای کادرفنی بود و در زمان انتشار این عکس ها اردو نداشتیم. الان هم بحث حقوق و پاداش مطرح است. الان خیلی از فدراسیون ها نمی توانند حقوق بدهند اما ما سعی کردیم پرداخت کنیم. آیا علی هاشمی که الان این حرف را می زند در این اردویی که بچه ها اردو را ترک کردند حضور داشت؟ قهرمان المپیک هم باید در اردو باشد. چطور میتونم به دوستانم که سربازی نیستند پول بدهم؟!

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اظهارات صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امسال اصلاً به مسابقات اعزام نمی شویم و صحبت های آقای صالحی امیری برای سال گذشته است. نزدیک به دو میلیارد تن از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شده است و ما باید این پول را تا برج شش نگه داریم. ما نمی توانیم متفرق شویم. وزارت ورزش از ابتدای سال تاکنون فقط 100 میلیون به ما پرداخت کرده است. با بودجه وزارت و کمیسیون می توانستم تشکیل خانواده بدهم. 140 میلیون تومان برای همان خوراکی هایی که نقد شده است فاکتور شده است. وقتی بچه ها کمپینگ نیستند، از ما می خواهند که پولی داشته باشیم که نمی توانیم پرداخت کنیم. شاید خارج از کمپ پول می دادیم اما الان نمی توانیم. دو میلیارد به کمیسیون داده شد و باید با آنها تشکیل خانواده بدهم. برخی فدراسیون ها وقتی کار را تحویل می دهند 10، 20 میلیارد بدهی می گذارند اما ما به دنبال پرداخت بدهی مالیاتی هستیم.

مرادی با تاکید بر انتقاد از کیفیت برگزاری اردوها خاطرنشان کرد: اکنون سالن های تمرینی ما به خوبی بازسازی شده و خوابگاه کودکان نیز مرتب است. اردوی بعدی بزرگسالان ما نیز قرار است در یکی از استان های خوش آب و هوا برگزار شود.

وی با اشاره به واکنش ملی پوشان به انتقادات خود گفت: مواردی را که دوستان عنوان کردند با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در میان گذاشتیم. ما برنامه‌هایمان را داده‌ایم و روی برآوردها کار می‌کنیم. ما برای اجرای برنامه های خود به 60 میلیارد نیاز داریم اما بودجه ما در وزارت ورزش 9 میلیارد تن است که سال گذشته توانستیم 85 درصد آن را بگیریم. برای همه فدراسیون ها محدودیت وجود دارد. برای سایر تیم های ملی نیز مشکلات سردی در سالن ها وجود دارد اما ملی پوشان رشته های دیگر تحمل کردند و به کار خود ادامه دادند.

وی همچنین با اشاره به صحبت های برخواه گفت: او می داند که چندین بار کارکنان وزارت ورزش خواستار جدایی از او شدند اما ما این کار را نکردیم و از او حمایت کردیم. کسانی که الان در کنار این افراد هستند مانند بهداد سلیمی گفته اند تمرینات (برخواه) او منجر به مصدومیت می شود و به همین دلیل او دومین تیم ملی بوده است. ما به برخوا گفتیم نقشه را ادامه دهد و از آن حمایت می کنیم. قبل از اینکه بچه ها از کمپ بروند به آنها گفتم صبر کنید تا بیاییم و صحبت کنیم اما آقا برها چون می توانست بچه ها را نگه دارد این کار را نکرد و حالا این آبروریزی شده است. جای تاسف و تعجب است که صحبت از کمبود امکانات می شود اما تاکنون با حمایت های انجام شده نتایج خوبی حاصل شده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، در پاسخ به انتقادات علی داودی، یکی دیگر از شهروندان ایرانی، یادآور شد: داودی گفت امکاناتی وجود ندارد اما با چه امکاناتی به این جوایز و رکوردها دست یافت. ? زمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به بچه ها کمک می کرد اما الان نمی توانند کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در اردوهای قبلی وضعیت بد بود؟ فیزیوتراپ هم آوردیم اما نه تکلیف فدراسیون است که مکمل بدهد و نه فدراسیون پزشکی ورزشی. خط قرمز ما آلودگی مواد افزودنی است. در حال حاضر 50 میلیون دلار برای افزودنی های غیر آلوده پرداخت می شود.

مرادی درباره راه حل این مشکلات گفت: راه حل این است که دوستان رای ممتنع بدهند و فدراسیون در صدد رفع مشکلات است، اما باید با دقت به شرایط نگاه کنیم. مجلس 70 میلیارد به فدراسیون کشتی و 20 میلیارد به سایر رشته ها داد اما 5 میلیارد به وزنه برداری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید