مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی یک قانون مجلس است


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903664

شهردار تهران گفت: مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی قانون مجلس است و قانونگذار مجوز تاسیس صندوق توسط ارکان دولتی و غیردولتی را داده است بنابراین نیازی به مجوز ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در شورای شهر تهران اظهار داشت: مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی یک قانون مجلس است که قانونگذار به دولت و ارکان غیردولتی اجازه تشکیل صندوق داده است، بنابراین مجوز لازم است

و افزود: با کمترین میزان ممکن می توانیم فرصتی برای استفاده سال ها برای شهر ایجاد کنیم. به جای تکیه بر وجود تمام نشدنی، باید این فرصت را فراهم کنیم که یک سرمایه گذاری با ارزش افزوده چند صد برابری مواجه شود.

تهدیدها یادآور شد: کسانی که به صندوق اعتراض دارند باید تا چهار محدودیت رعایت کنند و بگویند شهر نیاز به تحول ندارد یا شهر زمین را برای تبدیل بفروشد.

شهردار تهران تاکید کرد: به عنوان مثال ایده ای به نام تاکسی های اینترنتی راه اندازی شد، سرمایه گذار این پروژه با حداقل سهم وارد تاریخ شد و اکنون هزاران میلیارد تومان ارزش دارد. آنچه یک شهر مبتنی بر خلاقیت و نوآوری نیاز دارد این است که ما وارد شکل گیری آن شویم.

دیدگاهتان را بنویسید