محبوبیت باورنکردنی ستاره استقلال در بین هواداران تیم اروپایی

محبوبیت باورنکردنی ستاره استقلال در بین هواداران تیم اروپایی

آخرین بازی زوریا لوهانسک قبل از شروع سال جدید میلادی برگزار شد و آلن صیادمنس در نبردی سرنوشت ساز مقابل دیناموکیف مقابل میرچا لوچسکو تک گل تیمش را به ثمر رساند. اکنون تنها 14 روز تا پایان رسمی قرارداد بازیکن ایرانی باقی مانده و او باید به ترکیه بازگردد.

صیادمنش یک سال و نیم پیش به صورت قرضی از فنرباغچه جدا شد و به زوریا لوهانسک پیوست. در قرارداد این بازیکن ایرانی قید شده است که باشگاه اوکراینی در صورت پرداخت 3 و نیم میلیون یورو می تواند علایار را برای همیشه جذب کند اما مشکلات مالی زوریا باعث شد تا این باشگاه نتواند مبلغ مورد نظر باشگاه ترکیه ای را پرداخت کند. این بازیکن باید به فنرباغچه برگردد.

در همین رابطه روزنامه ترکی fotomac نوشت که باشگاه زوریا می تواند تنها 2.5 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن کامل علایار پرداخت کند و حالا هواداران این باشگاه اوکراینی کمپینی را برای جمع آوری 1 میلیون یورو باقی مانده راه اندازی کرده اند. برای رسیدن به باشگاهش تا بازیکن ایرانی در اوکراین بماند.

این روزنامه می نویسد: در اوکراین تغییرات قابل توجهی در رابطه با پرونده شکارچی به وجود آمده است. زوریا تنها می تواند 2.5 میلیون یورو بپردازد و هواداران کمپینی برای جمع آوری یک میلیون یورو راه اندازی کرده اند. اللهیار عملکرد بسیار چشمگیری در باشگاه داشت و همین عامل باعث شد تا برای حفظ این بازیکن تلاش کنند. فنرباغچه با توجه به توافقی که با زوریا دارد تا پایان دسامبر حق دارد این بازیکن را به ترکیه دعوت کند. هواداران اوکراینی نیز می خواهند تا پایان ماه یک میلیون یورو جمع آوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید