مصاحبه صادقانه قاتل استقلال، دلیل محبوبیت او در بین هواداران پرسپولیس

مصاحبه صادقانه قاتل استقلال، دلیل محبوبیت او در بین هواداران پرسپولیس

نساجی مازندران یکی از تیم های فوتبال ایران است که ستاره های زیادی در تیم ملی و سطح اول فوتبال کشور تولید کرده است. با این حال مدافع خارجی گرجستانی که با 2 گل در دربی به شهرت رسید نیز معتقد است نساجی به او کمک کرده است.

گئورگی گلسیانی این مطلب را در برنامه شب های فوتبالی بیان کرد و گفت: من اهل خیال نیستم و سعی می کنم واقع بینانه بازی کنم و تماشا کنم. من هر روز تمرین می کنم و سعی می کنم هر روز بهترین باشم. من زیاد به آینده فکر نمی کنم و دست خدا و سرنوشت است. بعد از ذوب آخان در ایران و گرجستان تیمی برای انتخاب وجود نداشت و بلیت هایم برای لبنان آماده شد. علی همام به لبنان رفت و از من خواست که بروم و برایم بلیط فرستاد. داشتم می رفتم و روز جمعه رئیس باشگاه نساجی آقای حدادیان با من تماس گرفت و از من خواست که به تهران بروم و با او صحبت کنم. او می توانست به خوبی من روسی صحبت کند. ما با روسی صحبت کردیم و او مرا متقاعد کرد که تیم خوبی دارم و می توانی با این تیم موفق شوی. فصل فوق العاده ای در نساجی داشتم و بعد به سپاهان رفتم و الان در پرسپولیس کار می کنم.

گلسیانی فصل فوق العاده ای را در نساجی مازندران پشت سر گذاشت و با زدن 5 گل به عنوان مدافع نظر سپاهان اصفهان را به خود جلب کرد. او پس از درخشش در سپاهان اصفهان حالا به بازیکن محبوب و مهم پرسپولیس تبدیل شده است. مدافعی که در دفاع خوب کار می کند، خوب گل می زند و در ضربات پنالتی استاد است. گلسیانی علاوه بر توانایی های فنی خود در این برنامه تلویزیونی بسیار صادقانه و بدون ریا صحبت می کند تا ثابت کند که فردی صادق است و دوست ندارد دروغ بگوید.

می توان گفت مصاحبه صمیمانه گئورگی گلسیانی باعث شد طرفداران او در ایران بیشتر از پیش رشد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید