محدودیت ترافیکی جاده ای در روزهای قبل از عید قربان


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881370

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه تصریح کرد؛

رئیس مرکز کنترل و اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی به تشریح محدودیت ها و محدودیت های جاده های کشور در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات قربان بایرام پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته و عید سعید قربان به ایسنا گفت: پلیس راه از صبح امروز چهارشنبه 24 تیرماه یک سری محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های کشور اعمال کرد. دادگاه تا دوشنبه 29 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز 24 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 30 تیرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – ممنوع است. زنبورهای مشهد و پشت. البته تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های مهم در تردد مجاز بلامانع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام محدودیت تردد خودروهای سواری گفت: در محور چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تیرماه جاری است. ساعت 16، 17 و 18 مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از کرج و تهران – آزادرای شمالی به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود. :00

شیرانی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 تیرماه از کرج و ابتدای جاده تهران – آزاد شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت به گزارش پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راه در محور خراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز یکشنبه 28 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است. ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 لغایت 24 از آب اسک به رودهن در محدوده مشا یکطرفه خواهد بود.

شیرانی همچنین گفت: در صورت افزایش حجم تردد و کمبود ظرفیت سطح جاده برای کاهش بار ترافیکی، محدودیت های عرضی از جنوب به شمال و عقب در محورهای چالوس و خراز اعمال می شود.

وی همچنین در مورد تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی گفت: تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها در جاده چالوس ممنوع است. تردد تریلی همچنان در محور خراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور با بیان اینکه این ممنوعیت ها شامل حمل کنندگان سوخت و مواد فاسدشدنی نمی شود، گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیون های سبک به استثنای حمل کنندگان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 12: از ساعت 00 الی 24:00 روز چهارشنبه 24 تیرماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ 25 الی 20 تیرماه از محور خراز ممنوع است.

شیرانی همچنین با اشاره به محور فیروزکوه گفت: تردد کلیه تریلرها به جز حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 27 تیرماه از محور تهران – فیروزکو ممنوع است. – قائم شهر و بالعکس. همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 29 تیرماه از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و برگشت ممنوع است.

به گفته وی، تردد انواع تریلر و کامیون به جز حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه 25 تیرماه در محور آستارا – اردبیل و برگشت ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه 26 و 28 تیرماه در محور مذکور ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک افزود: در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس از ساعت 12 الی 24 تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای ترددهای مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است. مواد: ساعت 00:00 روز 25 تیرماه، پنجشنبه، در محور ذکر شده. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه 26 و 28 تیرماه در محور مذکور ممنوع است.

شیرانی همچنین گفت: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و با تصمیم فرمانده میدانی اجرا می شود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی های انجام شده از اجرای محدودیت ها کاسته می شود.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید