محمدانی: استقلال نباید حواس پرسپولیس را پرت کند

ناصر محمدهانی، ستاره گریزپایی پرسپولیس در دهه 60 درباره وضعیت فعلی این تیم می گوید: پرسپولیس باید در تمام بازی های باقی مانده پیروز شود و لغزش تیم های رقیب خود را تماشا کند، اما یک نکته را ذکر می کنم و آن اینکه. اشتهای بازیکنان بیشتر است.» اگرچه مهمترین اصل در رفسنجان شکست دادن این تیم در شهر خودش و گرفتن 3 امتیاز بود، اما بعد از اینکه تیم میزبان ده نفره شد، می شد گل های بیشتری به ثمر رساند.

وی ادامه می دهد: در دهه 60 به رهبری علی آقا پروین کار می کردیم. خود علی آقا تا اواسط این دهه به شدت برای پرسپولیس بازی می کرد. اینکه هنوز هواداران از آن پرسپولیس رویایی دهه 60 حرف می زنند به دلیل عطش زیاد بازیکنان است. در دهه 60 که گل اول را زدیم، گل دوم را دنبال کردیم. دومی و بعد سومی خوردیم و هرگز سیر نشدیم. این تلاش برای زدن گل های بیشتر به خاطر هواداران بود. حالا بازیکنان پرسپولیس باید به خاطر هواداران پرشمار این تیم قهرمانانه بازی کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس خاطرنشان می کند: وقتی پرسپولیس می تواند با گل های زیاد حریفان را شکست دهد، قطعا این برد با گل های زیاد روحیه تیم های مقابل را تحت تاثیر قرار می دهد و این می تواند دلیل دیگری برای تلاش برای زدن گل های بیشتر باشد. البته یحیی گل محمدی در سال های اخیر ثابت کرده که طرفدار فوتبال هجومی و مالکیتی است و دوست دارد تیم هایش گل های زیادی بزنند و امیدوارم در بازی های بعدی این اتفاق بیفتد.

ناصر محمد خانی درباره بازی با ملوان انزلی می گوید: از گذشته که بازی می کردیم تا امروز، ملوان انزلی همیشه جلوی پرسپولیس با انگیزه بود. خدا رحمت کند کوروش قایقران را که هر وقت نام ملوان و انزلی به میان می آید به یاد آن مرحوم می افتم. او فردی بسیار صادق و آگاه بود و حتی ساعت مچی روی بازوی خود را به طرفداران می داد. دریانورد عصر خدا بیامارتز کوروش بسیار قویتر از دریانورد امروزی بود، اما این دریانورد را هم نمی شد دست کم گرفت. این تیم با انگیزه زیادی برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس به تهران می آید و نباید از قبل این تیم را بازنده دانست. البته پرسپولیس هم به برد و سه امتیاز نیاز دارد و باید با حداکثر توان بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: به نظرم سابقه اخیر با استقلال یا سایر حواشی نباید حواس پرسپولیس را پرت کند. پرسپولیس باید راه خودش را برود و در 6 بازی باقی مانده با حداکثر قدرت بجنگد. پرسپولیس فصل گذشته تجربه تلخی داشت و هر چند اشتباه داور در دربی شانس پیروزی را از بین برد اما فکر می کنم این بار متفاوت باشد. یحیی گل محمدی در حال حاضر یکی از باتجربه ترین مربیان ایران است که به خوبی با شرایط آشنا است. شنیدم و خواندم که یحیی از شاگردانش خواسته که از حاشیه دوری کنند و کارهایشان را انجام دهند. خود یحیی گل محمدی نباید به برخی شایعات درباره جدایی اش از پرسپولیس توجه کند. او در سال های اخیر ثابت کرده که بهترین است و فقط باید روی کارش تمرکز کند. پرسپولیس امسال حتی می تواند با یحیی گل محمدی دو جام کسب کند و این گل ها دور از دسترس نیست به شرطی که هواداران مثل همیشه از او و تیم محبوبشان حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید