داور حواس ما را پرت کرد


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814707

سرمربی و کاپیتان تیم ایران پس از پیروزی مقابل ازبکستان در رقابت های فوتبال دختران زیر 18 سال کافا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال دختران پس از پیروزی شاگردانش مقابل ازبکستان گفت: این پیروزی را به همه ایرانیان تبریک می گویم. امروز توانستیم دل همه فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها را شاد کنیم. آنها انتظار داشتند فرزندان ما مقابل ازبکستان عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم. آنها هر کاری که کادر فنی از آنها خواسته بود در زمین انجام دادند. البته باید بگویم پتانسیل ما بیشتر از این بود. توانستیم با 4 گل ازبکستان را شکست دهیم. آنها 9 نفر شدند و ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. داور آفساید از ازبک ها سود برد و عملا 2 گل ما را رد کرد.

آزمون افزود: اولین قدم را که مهمترین قدم بود با موفقیت پشت سر گذاشتیم و توانستیم با برنامه ازبکستانی تیم قدرتمند و مستعدی را شکست دهیم.خوشحالم که سرمربی این بازیکنان هستم. ما جوانان پرتلاشی داریم که می توانند آینده بسیار خوبی را برای ایران عزیز رقم بزنند.


* زندی: داور حواس ما را پرت کرد

نگین زندی کاپیتان تیم ملی فوتبال زیر 18 سال پس از پیروزی مقابل ازبکستان گفت: بازی بسیار سختی بود. تیم حریف خیلی سریع و فیزیکی بازی کرد. در نیمه اول گل خوردیم و داور گل را آفساید اعلام کرد. او در نیمه دوم یک گل دیگر دریافت کرد، اما این مانع از تمرکز ما روی گلزنی نشد. ما حملات زیادی روی دروازه ازبکستان داشتیم که متاسفانه یا به تیر دروازه برخورد کرد یا با اختلاف کمی از دروازه گذشت و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال زیر 18 سال دختران گفت: خوشحالم که مقابل این تیم پیروز شدیم. ازبک ها در جریان بازی بازیکنان ما را تحت فشار قرار دادند اما به جز در چند موقعیت که خطرناک نبود نتوانستند به دروازه ایران برسند.

وی افزود: این دیدار با همه شادی و خوشحالی که داشتیم به پایان رسید و به بازی بعدی خود فکر می کنیم، تازه شروع کار هستیم و باید برای موفقیت و آینده تیم ملی تلاش کنیم و سربلند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید