محمد موسوی با تیم اروپایی به پایان رسید

محمد موسوی با تیم اروپایی به پایان رسید

سید محمد موسوی، ملی پوش ایرانی عجول فنرباغچه لیگ ناتمام والیبال ترکیه را ترک کرد. او بعد از بازی در لیگ پلاس و سری آ ایتالیا رفته بود تا بازی لیگ ترکیه را به چمدانش اضافه کند اما ناکام ماند.

از این رو ماجرا این است که با اضافه شدن سعید معروف به فنرباغچه، تعداد بازیکنان خارجی این تیم به 4 بازیکن رسیده و تنها سه بازیکن حق بازی دارند. با این حساب سید نسبت به بقیه بازی کمتر گرفت، در حالی که به گفته خودش آماده، آماده است و این او را نگران کرده است. برای او که به قول خودش قمارباز است و بیرون ماندن از زمین سخت است.

پس ترجیح داد بماند. او گفت: از باشگاه خواستم قراردادم را فسخ کند چون مدتی نیمکت نشین بودم و شرایط برایم سخت بود. بنابراین لیگ ترکیه برای من تمام شد و من رفتم.

هرچند روز شنبه که خبر جدایی او از فنرباغچه منتشر شد، مدیر برنامه هایش آن را شایعه خواند و از ماندن سید تا پایان فصل صحبت کرد، اما پست تشکر آمیز فنرباغچه در صفحه رسمی اینستاگرام، خداحافظی با ایرانی اش را تایید کرد. فوق ستاره باشگاه فنار باغچه در سایت رسمی خود با تشکر از سید محمد موسوی نوشت: سید محمد موسوی تا پایان فصل با فنرباغچه قرارداد داشت که با توافق طرفین فسخ شد. ما از او برای تمام تلاش‌هایش تشکر می‌کنیم و برای او در تیم آینده آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سید محمد موسوی با پیشنهاد حضور در مسابقات NAS امارات از ترکیه به دبی رفت تا پس از مدتی بدون دست زدن به توپ به ماجراجویی والیبال خود برای تیم امپراتور ادامه دهد. موسوی در گفت و گوی کوتاهی با خبرآنلاین گفت: 10 تا 12 روز برای تیم امپراطور در مسابقات ناس بازی خواهم کرد. در پایان این مسابقه به تهران بازخواهم گشت.»

البته او برای فصل جدید پیشنهاد بازی دارد و می خواهد از بین آنها بهترین را انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید