محمود عباس حمله به مسجد الاقصی را در شورای امنیت پیگیری کرد

حمله ایتمار بن گوئر وزیر تندرو کابینه نتانیاهو به مسجد الاقصی با واکنش های گسترده کشورهای منطقه مواجه شد. اتفاقاً وزارت امور خارجه اردن از احضار سفیر رژیم اشغالگر قدس در اعتراض به حمله وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی خبر داد. وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد: به سفیر (رژیم) اسرائیل اطلاع داده شد که حملات بیشتر (علیه مسجد الاقصی) باعث افزایش تنش در شرایط کنونی خواهد شد.

به گزارش رسانه صهیونیستی هاآرتص، «ایتان سورکیس»، سفیر رژیم صهیونیستی در این تماس به سران اردن اطمینان داده است که این رژیم با اوضاع کنونی در کوه معبد درگیر خواهد شد!

وزارت امور خارجه امارات امروز به حمله «ایتمار بن گور» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه امارات بر ضرورت توقف اقدامات غیرقانونی در سرزمین های اشغالی و تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.

وزارت امور خارجه امارات با تاکید بر عدم تغییر شرایط حاکم بر مسجدالاقصی، از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا تنش‌ها را کاهش دهند و اقداماتی را که منجر به تنش و بی‌ثباتی بیشتر در منطقه می‌شود، اجرا نکنند.

ایتمار بن گوئر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز در میان تدابیر شدید امنیتی به مسجد مبارک الاقصی حمله کرد. این اقدام با واکنش شدید فلسطینی ها از جمله گروه های مقاومت فلسطینی مواجه شد.

پیش از این مقامات سازمان ملل و مصر با ارسال پیامی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به وی هشدار داده بودند که در صورت حمله ایتامار بن گره به مسجد الاقصی، نمی توانند از عواقب خطرناک جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید