محوریت شورا باید کار مردم باشد/ ششمین شورای شهر سرمد یزد در دو دهه اخیر


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894686

آیت الله مدرسی امام جمعه مرکز یزد گفت: شورای ششم یکی از برجسته ترین شوراهای دو دهه اخیر است که تاکنون نتیجه بسیار قابل قبولی به دست آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: شورای ششم یکی از شوراهای شاخص دو دهه اخیر است که تاکنون نتیجه بسیار خوب و قابل قبولی به دست آورده است. .

وی ادامه داد: محور شورا باید خدمت خالصانه به مردم باشد و نباید فراموش کرد که در ماهیت شورا اختلاف نظر وجود دارد اما فردی که نظام و هسته اصلی نظام اسلامی را قبول داشته باشد اما دارد. نظر متفاوت را نباید از دولت حذف کرد. منظور من شخص یا جریان خاصی نیست، اما ماهیت شورا به گونه ای است که اختلاف نظر وجود دارد.

امام جمعه مرکز یزد افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که عده ای را امتحان می کنیم که آیا قدرت صبر و تحمل دارند یا نه و تشخیص می دهیم که انسان نظام اسلامی و محور را قبول دارد. نظام اسلامی ما به عنوان رهبر منالا نباید از این مرد تیشه بخواهیم و به ترک حکومت او فکر نکنیم.

وی ادامه داد: امام صادق (علیه السلام) می فرمایند مؤمنان و متدینین و کسانی که در محور ولایت حرکت می کنند، طوری نباشند که اگر روی پله اول بایستد، پله دوم را انکار کنند و یا اگر روی پله بایستند. مرحله دوم، مرحله سوم را انکار می کنند. امام در اینجا هم می فرمایند که باید متحد باشید، خوب باشید و این قابل قبول نیست که یک نفر اعلام کند برخی از حقایق را قبول دارد که دیگری قبول ندارد، لذا از گرانقدر انقلاب نیست.

وی با اشاره به اینکه محوریت شورا باید کار مردمی باشد، با نیت قربت و با اراده الهی کار خالصانه انجام شود، گفت: ما این شورا را بهترین شورای شهرمان در دو دهه گذشته و خوشحالیم که مردم ارزشمند انقلاب را در شورای اسلامی شهر یزد داریم. و به فضل الهی این شورا تاکنون نتیجه بسیار خوبی داشته است و امیدواریم با جدیت شهردار معاونت. شهرداران و شهرداران مناطق، این شورا بیش از پیش خواهد درخشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید