محور سوم به پادنا مسدود است/ازدحام در کنار رودخانه ها خطرناک است


ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911758

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

مدیرکل مدیریت بحران استان کوگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کوگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد و گفت: محور 3 به پادنا به دلیل نشت آب مسدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تا امروز گزارشی مبنی بر مسدود شدن راه های استان گزارش نشده و بر شدت بارندگی ها افزوده می شود. در ساعات آینده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارندگی ها در استان ادامه دارد، گفت: میانگین بارندگی تاکنون 60 میلی متر گزارش شده است.

وی به جدی بودن هشدارهای کهگیلویه و بویار احمدی ها اشاره کرد و گفت: مشاهده می شود عده ای در کنار رودخانه تجمع می کنند که با توجه به شدت بارندگی ها و طغیان رودخانه ها خطرناک است.

این مسئول به تاکید روستاییان برای جمع آوری عشایر در کنار رودخانه اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه برخی از عشایر در کنار رودخانه ها زندگی می کنند و این مشکل می تواند خطراتی را برای این افراد به دنبال داشته باشد.

نیکروز وضعیت ترافیکی راه های روستایی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: راه های روستایی در یک نقطه دیشموک و یک نقطه دیگر در لوداب بسته است و تلاش برای بازگشایی آن ها ادامه دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: محور سی شِرد به پادنا به دلیل نشت آب مسدود است.

وی به استحکام سازه های در حال ساخت اشاره کرد و گفت: استحکام سازه های در حال ساخت به فراموشی سپرده شده و ریزش هایی در این زمینه مشاهده می شود لذا به شهروندان توصیه می شود به استحکام و دوام این سازه ها توجه بیشتری داشته باشند.

نیک روز در خاتمه گفت: بر اساس دستور استاندار، ستاد بحران استان آمادگی دارد در صورت بروز بحران احتمالی به مردم استان کمک و خدمات رسانی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید