مخالفت وزیر ورزش با پوشش غیر سنتی زن ایرانی

مخالفت وزیر ورزش با پوشش غیر سنتی زن ایرانی

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران از اعتراض عده ای در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در اعتراض به خانم شهره موسوی گفت: روی صحنه نبودم و وقتی رسیدم. گفتند حدود 40-50 نفر هنوز به ظاهر او اعتراض دارند در فدراسیون فوتبال تجمع کردند. من اینقدر می دانم.

وی ادامه داد: وی یکی از اعضای هیئت مدیره است و طبق اساسنامه در انتخابات شرکت کرده و به عنوان نایب رئیس مسئولیت دارد. حرف من را قبول نکنید که اخراج می شود. فدراسیون اساسنامه دارد و بر اساس آن عمل می کند، اگر کادر باشد می ماند، اگر کادر نباشد نمی ماند.

وزیر ورزش درباره عدم استقبال از خرید بلیت هواپیما برای جام جهانی نیز گفت: باید علت عدم پذیرش را بررسی کنیم.

سجادی درباره برخی اقدامات نامطلوب ورزشکاران در مسابقات اخیر گفت: این رفتار اصلا خوب نیست. ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک این را می گوید. ما ورزشکاران زیر پرچم کشورمان را دوست داریم. اشتباهاتی صورت می گیرد و شاید اطلاعات اشتباهی به دست ورزشکاران می رسد که ما اصلا این رفتار را نمی پسندیم و امیدوارم برخورد خوب همکاران نسبت به ورزشکاران ادامه داشته باشد و اگر رفتار نادرستی وجود داشت اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رقبا در خارج از کشور در رشته اسکیت بازی ظاهر شد و گفته شد ملی پوش است که اصلاً کار او را تایید نکردیم اما به عنوان ملی پوش هم شرکت نکرد. . تیم ملی بانوان در رشته های مختلف حجاب را تایید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید