مدافعان خلیج فارس حماسه ای دیگر می آفرینند/ پیر و جوان و کودک و نوجوان 22 بهمن دیدنی می سازند.


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807535

ساکنان دلیر ساحل هر ساله با حضور دیدنی خود در باخمان در 31 اسفند، برگ زرین دیگری از تاریخ نظام و انقلاب می سازند. شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، هزارتویی مانند دوران انقلاب به خیابان ها می آیند و بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مردم داریا قلب جنوب کشور مانند سایر مناطق ایران عزیزمان هر ساله با حضور باشکوه بخمن در 31 اسفند با آرمان های نظام و انقلاب میثاق می بندند.

ساحل نشینان این منطقه در کنار دریاهای بزرگ خلیج فارس و عمان در 22 باخمن شعارهای ضد استکباری، حمایت از ولایت و دفاع از مردم مظلوم جهان را سر دادند.

ساحل نشینان دلیر هر ساله با حضور چشمگیر خود برگ زرین دیگری بر تاریخ نظام و انقلاب می گذارند. شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، هزارتویی مانند دوران انقلاب به خیابان ها می آیند و بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می کنند.

چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند اسلام، مردم قویتر از گذشته هستند و قدرت خود را به جهانیان نشان می دهند و اعلام می کنند که ملت ایران از هیچ تحریم و تهدیدی هراسی ندارند و همچون کوه های مستحکم پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند. هستند.


e462d678 d6f0 4f05 8645 f2635c847868 خبر خاکستری


استکبار خود را در برابر دریای نیلگون خلیج فارس اعلام می کنیم

امیر فجادزاده یکی از شهروندان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر ساله خود را موظف به حضور در 22 بهمن می دانم و به همراه همسر و فرزندانم در 22 بهمن حضور خواهم داشت.

این شهروند بندرعباسی گفت: در زمان رژیم شاه مردم از آزادی بیان و حضور برخوردار نبودند و شاه ملعون از بین افراد غیور حق انتخاب را به عهده گرفت؛ در حالی که در زمان رژیم شاه، مردم از آزادی بیان و حضور برخوردار نبودند. با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم دوباره سربلند شدند.

فرجازاده گفت: ما بندرعباسی ها مدافع خلیج فارس هستیم و هر ساله از دریای نیلگون خلیج فارس استکبارستیزی خود را اعلام می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم شهرستان، استان و کشور می خواهم در روز 22 باخمان به خیابان های شهر بیایند و اقتدار و همدلی خود را نسبت به دنیا نشان دهیم.


082e75b7 a53f 44a2 adbe c6a2e5a60634 خبر خاکستری


حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن مشتی در کام یاوه های دنیوی خواهد بود.

رقیه محبی یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی نیز با بیان اینکه در شهر ما به دلیل شرایط تاج سرخ، راهپیمایی به صورت رژه ماشین ها و ماشین ها برگزار می شود، گفت: بچه های من بادکنک و پرچم های خود را آماده کرده اند تا این راهپیمایی شود. روی ماشین نصب شده است.”

این شهروند بندرعباسی گفت: حضور هر یک از ما مثل مشتی در کام یاوه های دنیا خواهد بود و حاضر می شویم تا یک بار دیگر حسادت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.

محبی گفت: از زمانی که دو فرزند دوقلویم نوزاد بودند در راهپیمایی ها شرکت کردند.


9fc365ad a9cd 4801 9ac7 c919ef676be6 خبر خاکستری

وی افزود: هر ساله در راهپیمایی 22 باخمان، پیر و جوان، کودک و نوجوان حضوری دیدنی دارند و امسال با روی کار آمدن دولت کریمه این حضور بیش از پیش خواهد بود.

این شهروند بندرعباسی خاطرنشان کرد: همانطور که مردم منطقه جنوب در انقلاب شعار «هم شیعه و هم سنی رهبرشان خمینی است» سر می دادند، امروز هم مسلمانان شیعه و سنی متحدتر از امام خامنه ای حمایت می کنند.


e25439dd 77ab 492f ba06 567b8aef516e خبر خاکستری


31 اسفند باخمن با خودرو در شهرهای دارای تاج قرمز در هرمزگان برگزار می شود.

علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، اظهار داشت: در پی افزایش بستری‌ها، محدودیت‌های جدیدی براساس اطلاعیه ستاد کل کشور اعمال شد. تاج.

وی در خصوص برگزاری راهپیمایی 22 بچمن در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بچمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های با تاج سرخ در استان به منظور از بهداشت عمومی، با ماشین برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این خصوص افزود: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت نکات بهداشتی دقیق در شهرهای دارای رنگ نارنجی و زرد بلامانع است.

رئوفی خاطرنشان کرد: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، ارائه آموزش های لازم با اطلاع رسانی مناسب، برگزاری راهپیمایی دو ساعت و یک ساعت قبل از نماز جمعه و توزیع ماسک با حمایت نهادها و خیرین از جمله موارد است. نگهداری آنها در شهرهایی که آتش تاج های نارنجی و زرد دارند برای حفظ سلامت تظاهرکنندگان و جشن هر چه باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید