مدت زمان صدور شناسنامه چقدر است؟

مدت زمان صدور شناسنامه چقدر است؟

روز جدید بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، پیشخوان خدمات این سازمان همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود و بر این اساس تغییرات شناسنامه، عکسبرداری شناسنامه و خروج از کشور انجام می شود. کشور هفته ای یک بار دولت در یک روز صادر می شود.

همزمان با هفته دولت، پیشخوان خدمات سازمان ثبت احوال با حضور هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال به منظور ارائه خدمات آسان تر و جامع تر به شهروندان به مدت یک هفته افتتاح و رونمایی شد.

معاون وزیر کشور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ظرفیت سازی مانند این اقدام مهم باعث می شود مردم با توانمندی های سازمان آشنا شوند و اعتماد مردم به این سازمان بیشتر شود، گفت:

وی تصریح کرد: تحقق نظام هویتی هوشمند و کاملا الکترونیکی و ارتقای سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که با تلاش، همت، همکاری و همکاری همه کارکنان سازمان محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است در این پیشخوان خدمات که از تاریخ 14 شهریور لغایت چهارشنبه 18 شهریور از ساعت 8:30 الی 16 در محل سازمان ثبت احوال کشور دایر شده است، خدماتی از قبیل درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تغییر شناسنامه، عکس گرفتن از شناسنامه گواهی خروج یک بار در دسترس عموم قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعیه سازمان ثبت احوال کشور؛ همزمان با هفته دولت سرویس این سازمان ایجاد شد و بر این اساس تعویض شناسنامه، تصویربرداری شناسنامه و خروج یکباره از کشور در یک روز در همزمان با هفته دولت

دیدگاهتان را بنویسید