مدیران نالایق برای نظام مضر هستند

ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785781

وی در جلسه شورای شهر بویراحمد مطرح شد.

مجید احمدی در جلسه شورای شهر بویراحمد با اشاره به اجرای مطلوب طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مردم گفت: دوران حضوری به پایان رسیده است و مدیران باید به وعده هایی که می دهند عمل کنند. به مردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ صبح امروز هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور نماینده شهرستان های دانا و مارگون و بویراحمد برگزار شد. احمد در مجلس شورای اسلامی.

فرماندار بویراحمد در این جلسه گفت: مهمترین هدف شورای اداری ایجاد تعامل و همکاری بین ادارات است. اگر این تعامل صورت نگیرد، کار خوب پیش نمی رود. ماموریت اصلی شورای اداری ایجاد این تعامل است. حضور الزامی و غیبت “مدیر به دستگاه مربوطه در کشور اعزام می شود.

مجید احمدی افزود: دستور کار این جلسه بررسی مصوبات قبلی است. هر مصوبه ای که در جلسات شورای اداری مطرح می شود باید اجرا شود وگرنه دلیل اجرا نشدن آن بررسی می شود و اگر در جایی تصمیم گرفتیم اول ببینیم می توانیم اجرا کنیم یا نه، دوران ضربه زدن. درب تمام شده است، بنابراین ما قول می دهیم که اجرا کنیم.

وی اذعان داشت: همه ما بسیجی هستیم و بسیجی به گردن آنها حق دارد پس باید بگوییم که بسیجی واقعا لشکر مخلص خداست.

احمدی در خصوص بحث حمایت از تولید و رفع موانع تولید گفت: تکریم ارباب رجوع از دیگر دستورات شورای شهر بویراحمد است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت: در سال 58 یعنی یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی به دستور امام خمینی(ره) بسیج تشکیل شد. بسیج می تواند همه لشکرهای دنیا را خنثی کند، «درود می فرستیم به این فکر که بسیجی مدرسه عشق است، نگاه خدمتگزاران به مردم هم باید بسیجی باشد، می گویند بسیجی فقط در حرف و شعار نیست، نه من. بسیجیان در عمل نشان دادند تفکر بسیجی خلاقیت زمانی است که در شرایط خاص قرار داریم نام بسیج به معنای واکسیناسیون و بیمه است.

این روشنفکر گفت: بسیجی یعنی به موقع عمل کردند. راه نجات کشور در تفکر بسیجی است. راه نجات این ملت با توجه به منویات مقام معظم رهبری نشان می دهد که فرهنگ و بینش ما باید فرهنگ و بینش بسیجی باشد. برای تبیین مردم و نسل جدید باید اندیشه بسیج را به زیبایی نشان دهیم.

وی گفت: وقتی چالشی در جامعه ایجاد شد، ظاهر و تفکر بسیجی کمک کرد. عده ای از بسیجیان شربت شهید نوشیدند اما می بینیم که در جامعه مظلوم هستند.»

این روشنفکر به دستور جلسه مبنی بر احترام به ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: اگر ارباب رجوع را چند روز معطل کنیم به معنای بی احترامی به ارباب رجوع است. دور زدن مشتری و ایجاد حاشیه به معنای بی احترامی، بی توجهی و ناسپاسی نسبت به مشتری است. این مشتری است و نشان می دهد که مدیر نمی تواند یک دفتر را مدیریت کند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون افزود: اگر اداره ای در استان کار خود را به خوبی انجام ندهد شیراز همه چیز را خراب می کند. هماهنگی و تعامل بین بخش ها یک ضرورت است. منابع مالی به راحتی از دست می رود.

وی بیان کرد: باید بتوانیم با کمترین تجهیزات جهادی به مردم خدمت کنیم، نباید از روی ناآگاهی همه چیز را خراب کنیم، اگر مهارت مدیریتی داریم باید نقشه راه را ترسیم کنیم.

این نماینده مجلس اذعان داشت: مدیری که نقشه راه نداشته باشد به ضرر نظام و به معنای هدر دادن همه منابع است و خودش هم سرگردان است. وقتی مدیری نمی داند چگونه انگیزه دهد، باید درب این سازمان و اداره را ببندد. ، به عنوان یک مغازه دار که ورشکسته است.

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند و با مهارت و تجربه لازم حرکت کنند.

وی گفت: در کنار مدیر بودن می توانیم استانی کارآمد و با دانش را مدیریت کنیم. ما نمی توانیم با مدیری که مهارت لازم را ندارد کار کنیم. هر که ناتوان است و نمی تواند با تفکر بسیجی راه برود. آن را داشته باشید.

این روشنفکر گفت: اگر موانعی برای سرمایه گذاری وجود دارد، سعی کنیم این موانع را برطرف کنیم، عدم شجاعت مدیر مانع است.

وی افزود: در استان ما در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی آنطور که باید قدمی برداشته نشده است از این به بعد وارد جاهایی می شوم که سرمایه گذار مشکل داشته باشد یا نداشته باشد.

این روشنفکر گفت: میانگین مدت صدور مجوز 15 ماه است و اکنون بر اساس مصوبات مجلس، نهادها موظف هستند در کمتر از یک ماه مجازات لازم را اعمال کنند.

وی در خصوص بودجه نیز گفت: بودجه 1401 تقدیم مجلس می شود. اگر پروژه بزرگ ملی در استان داریم سریعا به ادارات کل و سازمان برنامه بودجه ارائه کنیم. اگر زمان بگذرد و در اختیار کشور قرار نگیرد، ناخوشایند است.» بخشیده نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید