بی توجهی برخی مدیران استانی به وام های اعطایی مضر است/ شیرینی مسکن جوانان زارچ; تلخ می شود


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819361

محمدصالح جوکار گفت: بی انگیزگی با اقدامات بعدی نماینده منجر به تخصیص اعتبار از تهران می شود اما مدیر مربوطه در استان اقدامی نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص مناطق بلااستفاده منطقه زارچ اظهار داشت: این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: شناسایی لازم باید توسط سازمان های ذیربط انجام شود یا کاربری هایی که در حال حاضر مورد نیاز است تعریف شود و یا به آینده بسته شود تا توسط سارقین زمین از بین برود.

نماینده مردم یزد، بخشدار اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت های فراوان اراضی در یزد، گفت: تراکم بالای جمعیت یزد به دلیل عدم امکان توسعه جغرافیایی است و دلیل این امر مربوط به و کمبود زمین

جوکار به موضوعات مطرح شده از سوی اعضای شورای زارچ در این جلسه اشاره کرد و گفت: بسیاری از مواردی که از من به عنوان نماینده انتظار می رود به هیچ وجه در حوزه مسئولیت من نیست که یکی از آنها به موضوع مربوط می شود. مسائل مسکن جوانان.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت:

وی با گلایه از تلخ شدن شیرینی مسکن جوانان در زارچ گفت: اگر موضوع مسکن همچنان نیاز به پیگیری ملی دارد پیگیری می کنم اما اگر موضوع در سطح استانی باشد از خود مدیران انتظار می رود پیگیری کنند. “

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در برخی ادارات به چشم می خورد، بی انگیزگی برای ارائه خدمات است. این روحیه خیلی بد است و صدمات زیادی به بار می آورد.»

جوکار ادامه داد: بی انگیزگی منجر به توزیع وام از تهران و پس از نماینده می شود، اما مدیر مربوطه در استان هیچ اقدام دیگری انجام نمی دهد و این وام ها وارد استان نمی شود؛ در حالی که این وام ها به استان تهران وارد نمی شود. یا بسیاری خدمات دیگر که می توان به مردم ارائه کرد اما بی انگیزگی و بی تفاوتی این مدیران مانع آن می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید