مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به «افروغ» + متن حکم رسید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم افرو به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

از آثار ضبط شده عبدالرحیم افرو عناوینی چون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر، رئیس سازمان سراج مرکز بوشهر و رئیس شورای عالی جوانان استان بوشهر است.

وی همچنین در دولت دهم به بخشداری سعدآباد منصوب شد.

بیش از بیست سال است که فعالیت های فرهنگی، آموزشی، سیاسی و تدریس در دانشگاه ها و حوزه های انتخابیه بوشهر از سوابق وی بوده است.

افروغ دارای دکترای علوم سیاسی با گرایش سیاست عمومی و لیسانس مدیریت دولتی است.

متن کامل حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

«نظر به شایستگی، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی و دینی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان بوشهر» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگی این استان و با نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارت و اداره کل به موارد ذیل توجه ویژه داشته باشید. معیارهای:

1- تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر توانمندی های مختلف بومی برای تحقق منویات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، هنری و هنری. رسانه در جغرافیای روستایی

2- همکاری مستمر فرهنگی و تعامل مناسب با امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار محترم و سایر دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی استان و تلاش برای هم افزایی موثر با ایشان.

3- تقویت و حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه های میانی، انجمن ها و نهادها و تشکل های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه.

4- گسترش اقدامات مؤثر فرهنگی و شکوفایی استعدادها و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه ای در مناطق کم برخوردار استان.

5- تقویت جایگاه و مسئولیت های نظارتی اداره کل استان در صدور مجوزهای مختلف با رویکرد ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و توجه به الزامات فرهنگی بومی استان.

6- توجه و برنامه ریزی به منظور جذب نیرو، کشف استعدادها و تربیت عناصر فرهنگی و هنری انقلابی و مدرسه ای در استان با استفاده از فرصت های مختلف آموزشی و پرورشی.

7- ایجاد هماهنگی و تعامل مؤثر بین واحدهای استانی سازمان ها و نهادهای مرتبط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به عنوان نماینده ارشد این وزارتخانه در استان.

8- ایجاد و احترام به روابط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان.

9- تقویت جایگاه اداره کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی منطقه و پویایی دبیرخانه و تقویت هویت واقعی و اثربخشی این شورا.

10- رعایت اولویت های محتوایی در برنامه های مختلف از جمله: تقویت روحیه عزت ملی و خودباوری، رشد فضایل اخلاقی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، تحکیم نهاد خانواده و رشد جمعیت، ایجاد امید و امید و فردی و اجتماعی. نشاط و ادای احترام به شعائر اسلامی

11- همکاری کامل با معاونت های تخصصی و ادارات ستادی وزارت و حصول اطمینان و تطبیق پالیسی ها و برنامه های ابلاغی آنها.

از خداوند متعال خواستارم که با استعانت از همکاران این اداره کل موفق و موید باشید و با عنایت و حمایت های حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و با بهره گیری از این فرصت در خدمت مردم دوستدار فرهنگ این سرزمین باشم. رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید