مدیر برنامه فاجعه پرسپولیس; آیا یحیی ستاره را ترک کرد؟

مدیر برنامه فاجعه پرسپولیس;  آیا یحیی ستاره را ترک کرد؟

مهدی عبدی در 11 هفته اخیر لیگ برتر نتوانست جایگاه قدرتمندی در پرسپولیس داشته باشد و همچنان نیمکت نشین است. این در حالی است که اکنون با اضافه شدن یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته به پرسپولیس، شانس عبدی برای بازی نسبت به گذشته کاهش یافته و حتی او به برخی از دوستان نزدیک خود گفته است که در صورت ادامه این روند، احتمال بازی وجود دارد. جدایی او از تیم

بر اساس این اطلاعات عبدی قبل از شروع فصل از تیم پرتغالی چاوز پیشنهاد داشت که پرسپولیس و یحیی گل محمدی اجازه جدایی به او ندادند اما کمتر در ترکیب قرمزها به میدان رفت. این مهاجم سرخپوش پیش از این چندین پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دریافت کرده است و یکی از تیم های علاقه مند به جذب این بازیکن نساجی است. این در حالی است که گفته می شود مدیر برنامه های عبدی قصد دارد این بازیکن را به فوتبال اروپا ببرد، هرچند کار عبدی نسبت به قبل از شروع فصل سخت تر شده است.

حمید مطهری علاقه دارد عبدی را برای تقویت خط حمله نساجی بیاورد و باید دید این بازیکن که به شدت از نیمکت نشینی پرسپولیس ناراضی بوده در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود. جدایی عبدی به رضایت باشگاه از پرسپولیس بستگی دارد و باید دید او می تواند رضایت باشگاه را جلب کند، فوتبالش را در لیگ برتر ایران ادامه دهد یا شانس خود را در فوتبال اروپا امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید