مدیر کارخانه اکسید آلومینیوم به اتهام فساد بازداشت شد

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791251

حجت الاسلام رضا براتی زاده با اشاره به خبر دستگیری یکی از مدیران میانی کارخانه آلومینا جاجرم به اتهام جرایم مالی به تشریح جزئیات نحوه شکل گیری و ایجاد جریان مالی در این کارخانه پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس قاضی استان خراسان شمالی، گفت: دادگاه شهرستان در حال رسیدگی است.

وی در خصوص اتهام فعلی منتسب به متهم کلاهبرداری در معاملات دولتی و ارتشاء تصریح کرد: متهم حین خرید 160 دستگاه کولر گازی بدون شماره شناسنامه برای تقویت سیستم خنک کننده شرکت آلومینا جاجرم به مبلغ 77 میلیون و 400 هزار تومان به عنوان وی. از دو متهم خارج از استان پورسانت و در واقع رشوه دریافت کرده است.

رئیس قاضی استان همچنین از کشف و ضبط 20 قطعه سکه تمام بهار و نیم سکه از محل کار و منزل متهم خبر داد و بیان کرد: وی این سکه ها را خودش خریداری کرده و تحت تحقیقات قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به سایر اتهامات متهم از جمله نگهداری مشروبات الکلی خارجی گفت: .

با اشاره به اعتراف صریح متهم به اتهامات «کلاهبرداری در معاملات دولتی» و «رشوه» از صدور قرار قرار بازداشت موقت و همچنین ادامه تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن تمامی زوایا و ابعاد پرونده و سایر عوامل و موارد. مربوط به این پرونده دستگیر شده اند.

رئیس قاضی استان با هشدار به کسانی که در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب، مرتکب جرائم مالی می شوند، حقوق عمومی را تضییع می کنند، گفت: البته با متخلفان برخورد مناسب خواهد شد. قوانین و مقررات با سرعت عمل و بدون هیچ گونه اغماض یا اطمینان خاطر.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات و تنظیم کیفرخواست، اخبار تکمیلی به اطلاع مردم و رسانه ها خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید