مذاکرات تحقیرآمیز را نمی پذیریم

وی با اشاره به اهمیت توجه به دستور و دستور مقام معظم رهبری در روند مذاکرات، افزود: برخی می گویند شما تعهد می دهید که به بمب هسته ای نخواهید رسید. رهبری و سایر مراجع ساخت بمب را ممنوع کرده اند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه شاهد اجماع بی نظیری در این دولت برای توافق آبرومندانه هسته ای هستیم، گفت: به هیچ وجه مذاکرات تحقیرآمیز را نمی پذیریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد همچنین به جنگ اوکراین و حومه آن اشاره کرد و گفت: در همه جای دنیا کشتار و کشتار مردم از هر قوم و مذهب محکوم است.

وی با گرامیداشت روز کمیته امداد و توجه خیران به این حوزه گفت: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت خوب کمیته امداد در نقاط مختلف استان هستیم. از مردم و موسسات خیریه می خواهیم در صورت تمایل به کمک به افراد نیازمند از طریق کمیته امداد اقدام کنند.»

امام جمعه اهواز با اشاره به برنامه ریزی مسکن مهر در استان تصریح کرد: سهم هر شهر استان از نظر مسکن مهر باید مشخص شود و این واحدهای مسکونی به گونه ای ساخته شوند که کیفیت مطلوب و مشابه داشته باشند. به مسکن مهر قبلی ها بی کیفیت نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به وضعیت مستاجران در شرایط فعلی گفت: انتظار می رود بانک ها به این افراد وام بدون بهره بدهند.

وی بر اولویت حقوق کارگران تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پرداخت حقوق این کارگران ضروری است. کارگران شهرداری سوسنگرد نزدیک به 5 ماه حقوق خود را تغییر دادند. این نیز صادق است. در برخی دیگر از شهرهای استان.”

امام جمعه اهواز همچنین بر گسترش مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان خوزستان تاکید کرد و گفت: مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان ها باید تقویت شوند تا اتفاقات خوبی در زمینه اشتغال رخ دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به آلودگی هوا و کاهش بارندگی به ویژه در سرشاخه های رودخانه های خوزستان گفت: برای جلوگیری از بارندگی و خشکسالی باید برای بارندگی دعا کنیم.

وی در خاتمه با تبریک ماه شعبان توضیح داد: ماه رجب و شعبان ماه تربیت و مراقبت ویژه است. کسانی که دغدغه تعطیلات و مهمانی ها را دارند، از قبل برای پذیرفته شدن در یک ضیافت بزرگ الهی آماده می شوند.

خطیب جمعه اهواز ماه شعبان را اردوی تربیتی برای تزکیه دانست و گفت: باید برای ماه ضیافت الهی که ماه مسابقه است تمرین کنیم. در این ماه، کسانی که به مسابقه علاقه دارند برنده خواهند شد.”

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اعمال ماه شعبان تصریح می کند: صدقه، استغفار، روزه و صلوات بر محمد و آل محمد از معروف ترین اعمال این ماه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید