مذاکره با سرمربی دو ملی پوش خیانت به استقلال و هواداران بود

مذاکره با سرمربی دو ملی پوش خیانت به استقلال و هواداران بود

رضا رجبی بازیکن سابق این تیم در خصوص بن بست مذاکرات استقلال با الکساندر نوری و دیگر مسائل مربوط به باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

آیا می دانید استقلال همچنان برای انتخاب سرمربی به اما مراجعه می کند؟

اول از الکساندر نوری می پرسم!

چه سوالی؟

این آقایی که با تیم یونانی سقوط کرد، اول با چه سابقه ای به عنوان کاندیدای هدایت استقلال انتخاب شد؟ بالاخره او دوتابعیتی نیست؟ آیا امروز در دنیای امروز نمی دانیم شرایط کار افراد دوتابعیتی در کشورهای مختلف چگونه است؟ اگر چنین شرایطی برای این مربی که پدرش ایرانی و مادرش آلمانی است وجود دارد، چرا سراغ او برویم!

منظورت واضح تره؟

در واقع می خواهم بگویم با توجه به موضع شخصی آقای الکساندر نوری چرا مدیران باشگاه استقلال این مسائل را مطرح کردند و سراغ چنین فردی رفتند؟ همه می دانستیم که دو ملیتی گزینه ای نیست که بتواند در استقلال و ایران کارساز باشد. این زمان از دست رفته و این فرصت نوعی خیانت به استقلالی ها و هوادارانش است.

تو چی میگفتی

حرف مهمی با مدیر باشگاه دارم. آقای ازهرلو! البته خدای ناکرده من می خواهم به ریاست فدراسیون فوتبال بروم، اما از نظر استقلال می دانید بهترین زمان برای تشکیل یک تیم قدرتمند فصل نقل و انتقالات است؟ نمی دانم او آگاهانه یا ناخودآگاه این فرصت مهم را هدر می دهد. امیدوارم ندانید اما راه را درست انتخاب نکردید.

آیا می دانید نگرانی مردم و هواداران استقلال از این موضوع است که پرسپولیس عکس و تصویر قرارداد با اعضای قدیم و جدید را منتشر کرده است؟

فقط پرسپولیس همه چیز را شفاف پوشش می دهد. به نظر شما گل گهر سیرجان یا سپاهان بیکار نیست؟ نه! مخفیانه تیم را تعطیل کردند و عادت ندارند اخبارشان را با عکس و جزئیاتی مثل پرسپولیس یا استقلال منتشر کنند. الان زمان جذب است اما به خاطر رفتار آقای مجیدی مقابل استقلال داریم وقت تلف می کنیم.

بدون نور بیشتر چه کسی می تواند راهی استقلال شود؟

به نظر من الان خداروشکر استقلال مشکل مالی نداره، کالانوی بهترین مرده. در فوتبال ایران 70 درصد تیم با مدیریت خارج از زمین و 30 درصد با مشکلات فنی اداره می شود. هیچکس به اندازه قلعه نویی نمی تواند حواشی تیم استقلال را غلیظ کند. البته خود امیر از قبل تیم دارد و تیمش یک کمپ عالی در تهران ساخته و استخر و باغ دارد. اگر می خواهد استقلالی شود واقعا خودش را فدا کرده است و باید این فضا را برایش ایجاد کنند. رویدادهای پلت فرم قدیمی باید حذف شوند. سکوی حجازی، سکوی مجیدی و دیگر سکوی قلعه نویی تکمیل شده است. قبلا هم گفته بودم که جدایی قلعه نویی و فتح الله زاده از استقلال به ضرر این باشگاه است و الان هم تکرار می کنم.

یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟

آره! اکنون زمان برگرداندن امیرگله نوی به استقلال است او دوای درد استقلال است. اما باز هم می گویم همین الان خودش را فدا می کند. امیر چون خودش تیم خیلی خوبی دارد اما چون استقلال مشکل مالی ندارد می تواند این تیم را خوب ببندد و دوباره قهرمان کند.

دیدگاهتان را بنویسید