مراسم افسانه ای دانشجویی، فریاد تجمع نسل چهارم انقلاب اسلامی است


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915636

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان، رویداد افسانه ای رسانه ای را فریاد نسل چهارم انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن در صدد تخریب هویت تاریخی ایران است، بنابراین باید هویت و هویت را ارائه کنیم. شخصیت‌های تاریخی ایران به نسل جدید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حمید حبیب زاده رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان در مراسم افتتاحیه اولین رویداد افسانه ای رسانه ای در سالن همایش های تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دانش آموزان باید با هویت تاریخی خود آشنا شوند، گفت: برای اداره کشور: ما در جمهوری اسلامی دانشجویان مستعد زیادی در رشته های مختلف داریم که اگر هویت تاریخی خود را بدانند می توانند با انگیزه فراوان درس بخوانند و برای اداره کشور آماده شوند.

وی میرزا کوچچ جنگلی را هویت تاریخی مهمی در تاریخ ایران دانست و گفت: هدف میرزا تنها مبارزه با استکبار، ظلم و نجات جامعه از دوران ستمشاهی برای عدالت خواهی است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت جنگل و میرزا کوه جنگلی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات مکرر خود و در هفته بسیج شهید میرزا کوه جنگلی را اسطوره خواندند. از این شهید گرانقدر و رئیس جمهور علی دلواری به عنوان نماد مبارزه با استکبار در تاریخ ایران یاد شد.

حبیب زاده مستوره را فریاد تجمع نسل چهارم انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن در صدد تخریب هویت تاریخی ایران است بنابراین باید نسل جدید را با هویت و شخصیت های تاریخی ایران آشنا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افسانه ای دانش آموزی در استان گیلان تصریح کرد: میرزا کوچوک جنگلی نماد مبارزه با ظلم و ستم و اسطوره و الگوی ما گیلانیان است، از این رو با برگزاری این مراسم سعی در معرفی نسل چهارم انقلاب با چهره و ویژگی های تاریخی میرزا.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از ارسال بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه رویداد دانشجویی مستور خبر داد و گفت: استقبال دانشجویان از این رویداد رسانه ای بسیار خوب بود و بیش از دو هزار اثر ارسال به دبیرخانه این جشنواره.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید