مراسم روز دانشجو در دانشگاه های لرستان برگزار می شود

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789991

حجت الاسلام خاتمی گفت: مراسم روز دانشجو در 60 دانشگاه استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حبیب خاتمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دانشجویان نقش تاثیرگذار و متغیری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران داشتند و نشان دادند که هر تحولی توسط دانشگاه شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه علم و دانش در اسلام مقدس است، افزود: علم و دین از یکدیگر دور نیستند و هرکس دینی دارد باید آموزش داده شود و نگاه اسلام به علم آموزی مقدس است، مردمی که امروز علم می آموزند. در راهند.» آموزش علم حرکت کرده است و باید توجه داشت که دانش، دانشگاه و دانشجو تا زمانی ارزشمند است که خدماتشان در خدمت بشریت باشد.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه لرستان با تاکید بر تخصص تعهد گفت: اگر دانشگاهی در علم خوب عمل کند اما در خدمت به مردم و توجه به ارزش ها خوب عمل نکند، این تخصص بدون تعهد ممکن است باعث الف. طاعون باید در جامعه ایجاد شود.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به نامگذاری روز دانش آموز گفت: در این روز سه دانشجو در جریان اعتراضات به دست رژیم پهلوی کشته شدند و در تقویم این روز را روز دانشجو نامیدند که ثابت می کند نسل جوان هرگز ساکت نبوده است. چهره زور و ستم. او نمی ماند و پای او می ایستند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا امسال مراسم بزرگداشت روز دانشجو در 60 دانشگاه استان لرستان برگزار می شود.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه لرستان به الزامات دانشجویان اشاره کرد و گفت: کرسی های آزاد اندیشی و مطالبه گری موجب رشد دانشجویان و دانشگاه ها می شود. امیدواریم دانشگاه نقش خود را به خوبی ایفا کند و در همه زمینه ها دانشجو تربیت کند. «وقت داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید