مرحله بعدی سامانه یکپارچه فروش خودرو چه زمانی است؟

مرحله بعدی سامانه یکپارچه فروش خودرو چه زمانی است؟

در حالی که حدود یک هفته از پایان مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد، بسیاری از متقاضیان منتظر آغاز مرحله جدید فروش هستند. اما زمان اجرای مرحله بعدی این طرح اعلام شده است؟

در حالی که بسیاری از خریداران خودرو منتظر آغاز فاز سوم فروش در سامانه یکپارچه خودرو هستند، هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است.

در این زمینه مدیر سامانه یکپارچه توزیع خودرو با اشاره به ادامه روند فروش یکپارچه خودرو از آغاز بزودی فاز سوم سامانه یکپارچه خبر داد و گفت: طرح فروش یکپارچه خودرو به پایان نمی رسد. این دو مرحله، اما دقیقاً چه زمانی روند مرحله سوم خواهد بود، هنوز مشخص نیست، مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، مرحله سوم و اجرای آن برنامه ریزی خواهد شد.

مهدی تقدی توضیح داد: با توجه به چالش های برگزاری مرحله دوم از جمله عدم حضور ایران خودرو که مورد انتقاد بسیاری از کاندیداها قرار گرفت، بسیاری از آنها مشتاق برگزاری سومین مرحله فروش یکپارچه خودرو با حضور این شرکت هستند.

وی تنها تفاوت فاز اول فروش یکپارچه خودرو با فاز دوم را توضیح داد: تنها تفاوت این مرحله از فروش خودرو با فاز اول این است که طرح تعویض خودروی کارکرده اضافه شده است و همچنین متقاضیان می توانند خود را مشخص کنند. اولویت پنج خودرو از ابتدا

دیدگاهتان را بنویسید