مرحومه «زهرا لری» بانوی وارسته و بزرگوار/اطلاعات در مورد آن مرحوم کذب است.


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914877

حسین چناریان گفت: مردم کرمان و کسانی که با مرحوم لری کار کردند و آن را می شناختند می دانند که ایشان فردی فوق العاده متدین، حزب اللهی، دلسوز و نجیب بودند و مطالب اخیر کذب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین چناریان در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن تسلیت درگذشت مرحومه زهرا لوری گفت: آن مرحوم چندین دوره نماینده مردم کرمان در شورای شهر بود و با توجه به سوابق خدمتی مرحوم لوری فردی فوق العاده دلسوز در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین مدافع زنان

یکی از اعضای شورای شهر کرمان ادامه داد: در دوره های متعددی که با مرحوم لری در شورای شهر خدمت کردم، فردی را ندیدم که تا این حد مدافع زنان باشد، به ویژه در زمینه تامین زیرساخت های این قشر در حوزه های فرهنگی و اجتماعی

وی بیان کرد: مرحوم لوری در شورای شهر در حوزه فرهنگی، حقوق اجتماعی و حقوق مردم تلاش زیادی کرد و امروز با ایجاد پارک های بانوان و فرهنگسراها در سطح شهر نتیجه انجام این کارها را می بینیم.

چناریان تصریح کرد: مرحوم لاری فردی فوق العاده دلسوز، پیگیر و حساس بود و بیشتر به این اهمیت می داد که بتواند با مردم محلات، حاشیه شهرها و مساجد ارتباط مستمر داشته باشد و همچنین با توجه به اینکه متوفی متعلق به فرهنگی است. کلاس، او مدافع بود این حقوق معلمان و دانش آموزان بود.

عضو شورای شهر کرمان با اشاره به اظهارات کذب رسانه های معاند در خصوص درگذشت مرحومه زهرا لری گفت: آنچه امروز رسانه های معاند ارائه کردند نه صحت دارد و نه واقعیت و اطلاعاتی که برای آن مرحوم ارائه کردند. فقط یک دروغ و یک دروغ است.

وی خاطرنشان کرد: مردم کرمان و کسانی که با مرحوم لری کار کردند و اطلاع داشتند، می دانند که آن مرحوم فردی فوق العاده باتقوا، حزب اللهی، دلسوز و بزرگوار بوده و مطالب اخیر کذب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید