مرحوم “علی لندی” نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری همچنان ادامه دارد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات ، حجالاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی شهادت علی لندی را تسلیت گفت.

در متن پیام حجت الاسلام خطیب آمده است: درگذشت فداکارانه آقای علی لندی و عروج قهرمانانه این نوجوان قهرمان به مردم شریف خوزستان و ایذه ، به ویژه والدین گرامی و خانواده داغدار وی ، دوستی از طرف خداوند متعال برای روح آن مرحوم صبر و سلامتی با شهیدان فهمیده و محمدی و شهدای کربلا و برای بازماندگان.

وی همچنین در این پیام تأکید کرد: مرحوم علی لندی نشان داد که روح ایثار و فداکاری در ایران اسلامی همیشه ادامه دارد. این قهرمان در جامعه ای که نمونه اش ایثار است ؛ تربیت و ایثار او نشان داد که نوجوانان این منطقه هنوز هم به برکت شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز حاضرند بر طبق اخلاص جان خود را فدا کنند و ایثار همیشه زنده است.

به گزارش مهر ، علی لندی ، نوجوان فداکار اهل ایذه ، دو هفته پیش برای نجات جان دو همسایه که در آتش سوزی جان خود را از دست داده و جان آنها را نجات داد ، دست به کار شد ، اما خود او دچار سوختگی شدید شد که سرانجام دیروز (جمعه ، مهرماه) 2) پس از گذراندن دوره درمان در شهرهای اهواز و اصفهان ، دار فانی را وداع گفت.

دیدگاهتان را بنویسید