روح ایثار و فداکاری در ناجا هیجان زده است / دائرclالمعارف دفاع مقدس به نقش نیروی انتظامی می پردازد

زمان: 19:08
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777883

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان مارکاسی:

سرهنگ کریمی گفت: امروز ناجا به دلیل عملکرد جدی و مأموریت های خود روحیه ایثارگری را ادامه می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ گلامرضا کریمی ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی ، امشب (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی و توضیح نقش ناجا در حفاظت مقدس اظهار داشت: اسلام نیز نقش داشته است. آنقدر مهم بود که اولین شهدای جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تقدیم کردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس علاوه بر ماموریت های امنیتی ، نیروی انتظامی نیز در خدمت رسانی به مردم پیشگام بود. برای توضیح نقش اقشار مختلف مردم در حفاظت مقدس ، یک دانشنامه جامع حفاظت مقدس استان مرکزی در دستور کار قرار دارد. “ناجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مارکاسی گفت: 31 اداره و سازمان نماینده کامل در دائرclالمعارف دفاع مقدس استان دارند. 200 اقدام مهم از جمله اقدامات مهم استان برای نگارش دانشنامه دفاع مقدس است.

وی گفت: لشکر 28 افتخار روح الله در دوران دفاع مقدس یک خلق بسیار حماسی داشت که در آن دوستان مجاهد از پلیس نقش داشتند و این حماسه ها باید به خوبی برای نسل جوان توضیح داده شود.

کریمی افزود: امروز ناجا به دلیل عملکرد جدی و مأموریت هایش هنوز روحیه ایثار و فداکاری دارد و مأموریت های این سرویس باعث شده تا پلیس برای حفظ امنیت و آرامش به شهادت ادامه دهد. ایران اسلامی. درهای شهادت به روی پلیس باز است.

وی ادامه داد: حفاظت مقدس تثبیت کننده انقلاب اسلامی است و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف برگرفته از فرهنگ فعلی حراست مقدس ، ایثار و از خودگذشتگی در کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: پلیس استان مرکزی با وجود مسئولان استانی ، انقلابی و جهادی خود ، در زمینه تامین امنیت و خدمت به مردم نتایج درخشانی داشته است. آنها حماسه های نقطه به نقطه در روستاها ایجاد می کنند و منبع بسیاری از سازمان های خیریه هستند که تلاش ها و تلاش های آنها قابل ستایش است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید