مردان مجرد بالای 45 سال صاحب خانه می شوند

مردان مجرد بالای 45 سال صاحب خانه می شوند

روز جدید : معاون وزیر مسکن، وزیر راه و شهرسازی از امکان گنجاندن مردان مجرد بالای ۴۵ سال در طرح ملی مسکن خبر داد.

محمود محمودزاده گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای دولت، ثبت نام مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح مسکن ملی امکان پذیر است. جنبش. “

معاون مسکن وزیر مسکن افزود: در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت، پیشنهاد قبلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اصلاح بخشی از آیین نامه قانون تشکیلات تصویب و تصویب شد.

وی گفت: پیش از این سه گروه از افراد مجرد شامل زنان خوداشتغال بالای 35 سال، معلولان جسمی و حرکتی بالای 20 سال و نخبگان علمی فرصت حضور در نهضت ملی مسکن را داشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره سابقه سکونت نامزدهای نهضت ملی مسکن که 5 سال پیش اعلام شد، گفت: برای مهاجران کلانشهرها سابقه سکونت به یک سال کاهش یافته است. یعنی اگر فردی ساکن یک کلانشهر باشد و برای مسکن در شهر دیگری اقدام کند، با حدود یک سال اقامت در همان شهر، امکان ثبت نام در طرح ملی مسکن وجود دارد.

همچنین برای مستخدمین، نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا تشخیص حوزه های علمیه، در طرح نهضت ملی مسکن، سابقه سکونت 5 سال الزامی نیست. این افراد می توانند در سایر شهرهای کشور به جز تهران از این مزیت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید