پروژه 500 واحدی شهر جدید مهستان درگیر بروکراسی اداری است/ انتظار دارند تا 7 سال آینده مالکان اهوازی در البرز صاحب خانه شوند.


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838647

طرح ساخت 500 واحد مسکونی در شهر جدید مهستان از سوی اتحادیه مسکن امام حسن (ع) طی سه سال گذشته با ابهامات اجرایی همراه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکطرح ساخت 500 واحد مسکونی در شهر جدید مهستان از سوی اتحادیه مسکن امام حسن (ع) طی سه سال گذشته با ابهامات اجرایی همراه بوده است.
فاصله 900 کیلومتری پروژه با مالکان مهم ترین موضوعی است که چالش هایی را ایجاد کرد که مدیر منابع مالی و اداری تعاونی توضیح داد.
سعید شیخ در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با اشاره به اینکه کارکنان تعاونی امام حسن(ع) از کارکنان دادگستری استان خوزستان هستند، اظهار داشت: در حال حاضر در استان خوزستان باید به عنوان کارمند دستگاه قضایی استان خوزستان اقدام شود. هیچ ایراد قانونی در این مورد وجود ندارد.
به گفته وی، هر ایرانی حق دارد در همه جای کشور زمین و مسکن داشته باشد، اما موضوع دیگری که پیرامون این پروژه مطرح شد تجاری سازی آن بود.
شیخ در ادامه مطلب فوق می گوید; استفاده از بلوک ها نشان می دهد که آنها صرفاً کاربری مسکونی دارند و ساخت این بلوک ها از سال 1373 آغاز شد.
سجاد سلیمانی فر، مدیر فنی پروژه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: این پروژه برای 500 واحد مسکونی در 3 فاز طراحی شده است که فاز اول آن 112 واحد مسکونی و فاز دوم با 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.
به گفته وی، فونداسیون فاز سوم در حال انجام است که البته فاز اول آن به اتمام رسیده و مشترکان منتظر آب، برق و گاز هستند و انتظار صاحبان پروژه از مسئولان این است که بروکراسی اداری را به حداقل برسانند.
ساخت فازهای دوم و سوم این پروژه تا 2 سال آینده به پایان می رسد و مالکان در منازل خود اسکان می یابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید