مهلت یک هفته ای برای تبادل تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی/ رفع مشکلات مردم با کاهش بروکراسی اداری.


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902889

گلمعلی حیدری با بیان اینکه باید تبادل تفاهم نامه انجام شود و همه دستگاه ها به این موضوع توجه کنند، گفت: نهادهای اجرایی چهارمحال و بختیاری تا هفته آینده فرصت دارند تا تفاهم نامه های مربوط به نهادهای خود را مبادله کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از راه ها و بهانه های مختلف به دنبال شرارت هستند زیرا نمی توانند پیشرفت ایران را ببینند.


وی افزود: اگر اغتشاشات را تحلیل کنیم، می بینیم که رهبران آنها منفوران حزب کومله و منافقین هستند، افرادی که در اوایل انقلاب دست از هیچ جنایتی برنداشتند، اما اکنون حامی حقوق بشر هستند. “


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری آب سردی در آتش اغتشاشات بود و حضور به موقع نیروی انتظامی مانع از متحمل شدن خسارات اساسی به اموال عمومی و مردم شد.


حیدری تصریح کرد: یکی از برکات بزرگ وحدت، همدلی، انسجام و بصیرت است، کار جهاد نباید فقط به حفر قنوات و خط لوله گذاری باشد، بلکه در همه زمینه ها مانند بازپرداخت وام از بانک ها، پاکسازی قنوات، امور فرهنگی، و غیره. کار جهادی هم باید انجام شود.


وی با بیان اینکه وام های سال 1400 به میزان 100 درصد جذب شده است، خاطرنشان کرد: در 6 ماهه اول سال گذشته نسبت به 6 ماهه دوم دو برابر بیشتر وام برای چهارمحال و بختیاری محقق شد.


استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مقرر شد یک هزار و 350 میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی اصل 56 از سوی بانک های عامل تامین شود و سهم هر بانک نیز مشخص شد.


حیدری با بیان اینکه باید تبادل تفاهم نامه انجام شود و همه دستگاه ها به این موضوع توجه کنند، گفت: دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری تا اواخر وقت فرصت دارند تا تفاهم نامه های مربوط به نهادهای خود را مبادله کنند.


وی تاکید کرد: بانک ها و دستگاه های اجرایی باید به دریافت وام های بند 56 در چهارمحال و بختیاری ادامه دهند.


استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسئولان اجرایی این استان در سفر ریاست جمهوری به تعهدات وزارتخانه خود عمل کنند.


حیدری با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم با کاهش بروکراسی اداری انجام می شود، گفت: مدیران باید پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند، هر چه مراجعه مردم به استانداری و نماینده ولی فقیه در خصوص کار یک اداره بیشتر شود، ارزیابی منفی خواهد داشت. برای مدیر آن دفتر باشد زیرا نشان می دهد که مدیر توانایی حل مشکلات مردم را ندارد.


وی ادامه داد: 29 نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که نیاز به ترمیم دارند و 37 نقطه حادثه خیز در شهرها نیز با همکاری شهرداری ها نیاز به ترمیم دارند.


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه نهادهای مسئول، فرمانداران، دهیاران، بخشداران و… در رفع موانع، لایروبی قنوات و … کوشا باشند. خودتو اذیت نکن


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید