کاهش بروکراسی اداری حضور سرمایه گذاران در شهرکرد را توجیه می کند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810719

محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد گفت: رفع موانع و کاهش بروکراسی اداری می تواند زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در شهرکرد و استان فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد در دیدار با موسس مدرسه سرمایه گذاری در ایران با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های موفق نمایشی از جذب سرمایه گذاری در آینده است، گفت: سرمایه گذاران در شهرکرد.
وی با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام افزود: تلاش ما برای تکمیل پروژه ها است لذا تسریع در رفع موانع و رفع مشکلات یکی از مطالبات و مشکلات مدیریت شهری است لذا به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم. “
شهردار شهرکرد با بیان اینکه فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در شهر وجود دارد، گفت: اگر این فرصت ها را بشماریم و سرمایه گذار جذب کنیم، می توانیم در زمان کمتری به توسعه شهر کمک کنیم.
داوود نعیم موسس مدرسه سرمایه گذاری در ایران در ادامه این نشست گفت: در حال حاضر بر اساس بودجه سرانه درآمد در شهرکرد 2 میلیون تن است که ممکن است سرانه محقق نشود.
وی افزود: میانگین سرانه در کشور 3 میلیون تن است که نسبت به میانگین کشوری از شهرکرد عقب است و در این سبک و سیاق نمی توان شهر را مدیریت کرد.
نعیم با بیان اینکه در حال حاضر سرانه بهینه برای هر نفر 15 میلیون تن برآورد شده است، ادامه داد: اگر شهرکرد بخواهد به رقم بهینه دست یابد باید 3 هزار میلیارد تن بودجه داشته باشد.
وی با بیان اینکه 188 مدل و سامانه برای دستیابی شهرکرد به رقم بهینه وجود دارد، گفت: در حال حاضر شهرکرد تنها از دو مدل اوراق مشارکت و وام و حقوق صاحبان سهام استفاده می کند.
موسس مدرسه سرمایه گذاری در ایران گفت: اگر شهرکرد از 188 مدل تنها از 6 مدل استفاده کند می تواند به میانگین سرانه کشوری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید