مردم به بصیرت طغیان 88/ وجه مشترک شورشیان اعتماد بیش از حد به استکبار بود.

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795738

علی مرتضوی گفت: جریان اغتشاش ماجراجویی برای براندازی نظام بود که با درایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه تبدیل به روز بصیرت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: جریان اغتشاش ماجراجویی برای براندازی نظام بود که با درایت ولی فقیه و حضور به موقع مردم در صحنه تبدیل به روز بصیرت شد.

علی مرتضوی ادامه داد: قیام 88 حاصل بیش از 10 سال برنامه ریزی کشورهای غربی بود و احتمالاً برای این نفوذ در سال های گذشته برنامه ریزی شده بود و در جریان انتخابات کشور اتفاق افتاد.

وی افزود: همه افرادی که با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دیدگاه فکری داشتند به نوعی در این جریان مورد توجه قرار گرفتند.

مرتضوی گفت: تاریخ اغتشاشات خیلی بیشتر از آن چیزی بود که به مردم گفته می شد، اما مدیریت و کنترل شد و روسی بودن آن نزد غرب ماند.

این کارشناس گفت: مردم در نهم دی ماه به خیابان ها آمدند تا به همه خواسته های معاندین پاسخ «نه» بدهند و عشق و ارادت خود را به انقلاب نشان دهند.

وی ادامه داد: مردم در مقابل هتک حرمت اهل بیت(ع) سکوت نکرده و با حضور به موقع از تمام ارزش های انقلاب دفاع می کنند.

مرتضوی با بیان اینکه وجه مشترک معارضان اعتماد بیش از حد به استکبار است، افزود: خوشبختانه در موضوع مذاکرات هسته ای برای دومین بار ثابت شد که اعتماد به آمریکا کارساز نیست. “

این کارشناس گفت: مردم در اغتشاشات سال 88 با بصیرت و آگاهی با هجمه های دشمن مقابله کردند و امروز باید این بصیرت برنامه ریزی شود چرا که دشمن همیشه در صحنه است و این بصیرت کشور را در مقابل جنگ نرم و سخت استکبار بیمه می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درس های بصیرت فتنه 88 باید به عنوان گنجینه ای ارزشمند جمع آوری و به نسل های آینده منتقل شود چرا که ایران به دلیل استقلال و اقتدار خود در جهان همواره در حال جنگ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید