مردم بیشتر از من به طلای المپیک علاقه داشتند/ تفکر من در مورد تایمازوف درست بود


ساعت: 11:49
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894330

قهرمان سبک آزاد المپیک 2012 لندن گفت: وقتی مردم را در خیابان دیدم بیشتر از من دنبال طلای المپیک بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کمیل قاسمی قهرمان کشتی آزاد المپیک 2012 لندن پس از دریافت این مدال 10 سال پس از بازی ها گفت: از همه عزیزانی که در این راه به من کمک کردند تشکر می کنم. امیدوارم این مدال پر برکتی برای همه عزیزانی باشد که او را دنبال کردند. وقتی مردم را در خیابان دیدم از من لجبازتر بودند، امیدوارم خوشحال شوند.

ورزشکار طلای آزاد کشورمان در المپیک لندن گفت: کشتی گیر متفاوتی بود و با بقیه متفاوت بود. شاید این فکر به خاطر شرایط جسمانی او به ذهنم خطور کرد، اما واقعا نمی دانستم اینطور است. سال ها بعد که تست دوپینگ او مثبت شد، دیدیم ذهنیتی که در آن زمان داشتیم درست بود.

وی درباره شکست تایمازوف با اختلاف 2 امتیازی گفت: در آن زمان قانون کشتی به گونه ای بود که اگر در وقت قانونی امتیازی رد و بدل نمی شد، کلینچ بود، برای مبارزه باید آرنج حریف را نگه می داشت. ادامه. این اتفاق به طور تصادفی رخ داد. وقتی در وقت قانونی بازی 0-0 بود، تساوی شانسی برای حریف بود و من باختم اما امتیاز فنی کسب نشد.

قاسمی با ابراز خوشحالی از اینکه پس از 10 سال طلای المپیک را به دست آورد، تاکید کرد: هدف هر ورزشکار حرفه ای کسب طلای المپیک است و همچنین خوشحالم که بالاخره بعد از 10 سال به این مدال دست یافت. امیدوارم کسانی که دنبال کرده اند نیز راضی باشند. من در سال 2012 وظایفم را به پایان رساندم و ظرف چند سال برنز به طلا تبدیل شد. امیدوارم مسئولان پیگیر جوایز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید