مردم تشنه فیلم مقاومت هستند/ ژنرال ایرانی با ژانر بین المللی


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921211

محمودی گفت: امروز به برکت داشتن سردارانی چون سلیمانی گفتمان مقاومت در دنیا در حال رخ دادن است و موج بیداری اسلامی نیز در دنیا طنین انداز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم محمودی کارگردان البرزی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: جشنواره سالانه فیلم مقاومت در دی ماه همزمان با سالروز حماسه 18 آذر و بزرگداشت سردار دلها برگزار می شود. در کشور.”

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت با شعار گفتمان مقاومت، نهضت جهانی مستضعفین و آزادی عتبات عالیات برگزار شد، ادامه داد: به برکت سردارانی چون سلیمانی امروز گفتمان مقاومت در حال برگزاری است. جهان و موج بیداری اسلامی در جهان نیز طنین انداز است

محمودی افزود: زبان هنر برای نشان دادن رسالت و جایگاه گفتمان مقاومت بسیار مهم است چرا که از ساعت ها سخنرانی موثرتر است.

این کارگردان بیان می کند: خوشبختانه مردم نیز از این آثار استقبال می کنند و به نوعی تشنه فرهنگ مقاومت و ایستادگی هستند، همان اصلی که در دوران دفاع مقدس در اوج بود و سردار دلها اوج این دوران را به حکومت تشبیه می کند. عدالت امام زمان (عج) را می شناسند.

وی گفت: سینمای مقاومت قابلیت تبدیل شدن به ژانر بین المللی را دارد اما متاسفانه مسئولان حمایت لازم را نمی کنند.

محمودی با بیان اینکه سینمای مقاومت در زنده نگه داشتن این جریان فکری نقش موثری داشته است، ادامه داد: این به خودی خود کار ارزشمندی است، اما این جشنواره هنری باید با حضور جوانان برای دوره های آینده جای تفکر داشته باشد تا با همدیگر مواجه شود. نیازهای همه گروه ها

این کارگردان در نهایت تصریح کرد: همکاری مسئولان با هنرمندان و حمایت آنها می تواند باعث بهتر دیده شدن فیلم های جشنواره و مقاومت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید