مردم فلسطین دریافته اند که جز با جهاد به اهداف خود نخواهند رسید


زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835181

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی خطاب به مردم غزه گفت: همه مذاکرات سازش هرگز به آزادی فلسطین منتهی نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب (پنجشنبه) به مناسبت روز جهانی قدس در مراسمی که به میزبانی کمیته فلسطینی روز جهانی قدس در غزه برگزار شد، برای اولین بار در جمع مردم غزه سخنرانی کرد.

سردار سلامی در ابتدای سخنان خود با ابلاغ سلام مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت فلسطین گفت: داشته باشید.

وی روز جهانی قدس را هدیه امام خمینی (ره) دانست و گفت: امام راحل قدس و فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده و روز قدس امت اسلامی را در حمایت از آرمان فلسطین متحد کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خامنه‌ای پرچم حمایت از فلسطین را به اهتزاز درآورد و سپاه قدس را تشکیل داد که به مدافع اصلی آرمان فلسطین تبدیل شده است. نیروهای قدس در دفاع از فلسطین در برابر بدترین جنایتکاران جهان جان های بسیاری را فدا می کنند.

وی حوادث اخیر فلسطین را نشان از وحشی گری رژیم صهیونیستی و قدرت مقاومت عنوان کرد و گفت: مجاهدان مقاومت امت اسلامی را به ملتی مقتدر تبدیل کرده و موازنه قوا را در منطقه تغییر داده اند.

سرلشکر سلامی در خصوص قراردادهای سازش گفت: قراردادهای سازش مانند کمپ دیوید، اسلو، شرم الشیخ و …. هرگز نتوانسته اند و نخواهند توانست به آزادی فلسطین منجر شوند و این همه توافقاتی که روسای جمهور آمریکا، اولمرت، نتانیاهو، اسحاق شامیر و “ایزاک رابین” سعی کردند این معامله قرن را چیزی جز تقلب و کلاهبرداری انجام دهند. توطئه برای به حاشیه راندن جهاد و تضعیف مقاومت و نیز خرید زمان و نابودی شعور ملتها.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تاکید کرد: مردم فلسطین دریافته اند که جز با جهاد به اهداف خود نخواهند رسید.

وی سپس به مجاهدان فلسطینی که توانستند موانع امنیتی رژیم صهیونیستی را بردارند و به صهیونیست ها نفوذ کنند و در این راستا شهید رعد حازم که در 18 فروردین ماه در تل آویو عملیات قهرمانانه انجام داد، تبریک گفت. وی خاطرنشان کرد: متوجه شدم خود این شهید توانسته است از موانع امنیتی محکم عبور کند و امنیت صهیونیست ها را به خطر بیندازد.

سردار سلامی با بیان اینکه عملیات شهید راد حازم بار دیگر ثابت کرد رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت ضعیفتر است، گفت: معادلات را تغییر دادند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنگ 12 روزه غزه موسوم به شمشیر قدس که در ماه مبارک رمضان سال گذشته رخ داد، یاد کرد و گفت: گنبد آهنین نتوانست جلوی موشک های مقاومت را بگیرد. سازمان های امنیتی بیش از هر زمان دیگری از نقاط ضعف خود آگاه هستند.

سرلشکر سلامی در این خصوص تاکید کرد: هیچ نیرویی نمی تواند در حالی که پایه های اساسی آن شکننده است به فریادهای این رژیم پاسخ دهد و آن را نجات دهد. رژیم صهیونیستی با تهدیدهای بزرگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اطلاعاتی مواجه است. «اما کشورهای مرتجع جهان و منطقه با سازش با صهیونیست ها می خواهند به یکدیگر تکیه کنند.

وی گفت: پرچم جهاد را در حمایت از فلسطین برافراشتیم و ثابت کردیم که در این راه ثابت قدم هستیم. جهاد تنها راه آزادی است و بنابراین باید متحد شویم و بفهمیم که همه در یک کشتی هستیم. پیروزی در صورت وحدت صفوف مسلمانان حاصل می شود.

به گفته وی، شکست رژیم اشغالگر قدس قطعی و شرایط سقوط آن بسیار بالاست و همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند. در حالی که تمام سیستم امنیتی او به دست یک جوان می افتد و این نشان می دهد که سقوط این رژیم اجتناب ناپذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود با تاکید بر حمایت مستمر از مسئله فلسطین و انتفاضه، گفت: قلب‌های امت اسلامی در فلسطین است و از شما می‌خواهیم که جهاد را ادامه دهید. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید