مرزهای شرقی کشور به طور کامل محافظت می شود/ تحرکات صهیونیست ها را مدام رصد می کنیم


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822113

فرمانده ارتش گفت: با تغییراتی که در ساختار و هویت ارتش ایجاد شده، این نیرو قدرت حضور در تمامی مرزها را به دست آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کیومرث حیدری فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (26 فروردین) در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه، 29 فروردین و روز ارتش را تبریک گفت و گفت: ایشان ظهور کردند و امروز وظیفه ماست که به حق تقدیم کنیم. پرچم 48000 شهید ارتش و ثابت قدم در راه روستا.
وی افزود: امروز مهمترین چیز برای نیروی زمینی استانداری است. امروز رهبر عزیزمان مسئله جهاد را توضیح دادند. ارتش جمهوری اسلامی در این عرصه بصیرت پیشگام بود و جهاد تبیین را واجب فوری، قطعی و همگانی حضرت آقا اعلام کرد. چون دشمنان قسم خورده چیزهایی را مشخص کردند که هویت انقلابی ما به آنها افتخار می کند، بنابراین در این عرصه باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن و ولایتمدار بودن را تبیین کنیم تا تخیل خشن دشمن از بین برود.
امیر حیدری با بیان اینکه دشمن اولین و محوری ترین حمله او به ولایت فقیه و سپس اقتصاد و فرهنگ جامعه اسلامی و قرآنی و توان دفاعی نیروهای مسلح بود، گفت: آوردن شعار امسال. روشن کردن نورافکن گام بزرگی است، خدای ناکرده.
فرمانده ارتش با اشاره به اینکه دو موضوعی که به کار ما در جهاد مربوط می شود، تبیین ولایت و تبیین توان دفاعی است، گفت: و ائمه هود که نماد راه حق بودند، ما راه حق را این گونه می دانیم. ولایت فقیه; ما معتقدیم که خداوند نعمت بزرگ ولایت را به امت اسلامی ما ارزانی داشته و ما را مورد لطف قرار داده است. در پاسخ به این نعمت، انجام کار خیر و شکرگزاری را وظیفه خود می دانیم و در هر جزء باید مراد از ولایت فقیه را دنبال کنیم. .
وی گفت: امروز باید این سوال مطرح شود که چرا دشمنان ما به دفاع ما حمله کردند. در این جغرافیای هستی تنها نیروی مسلحی که به فضل الهی توانسته روی پای خود بایستد و خودکفایی را برای مقابله با زیاده خواهی های دشمنان اسلام به منصه ظهور برساند نیروهای مسلح هستند.
امیر حیدری با بیان اینکه بدنه پدافند مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس کشور را به انبار باروت و انبار سلاح های اشغالی تبدیل نمی کند، گفت: این روش قدرت نیست، چرا که تداومی وجود نخواهد داشت، بلکه حفاظت است. توانایی مبتنی بر خودکفایی و تداوم عملیات E. از روزی که مستشاران آمریکایی کشور را ترک کردند و نیروهای زمینی را در 23 ولسوالی تنها گذاشتند، ما خودکفایی را به منصه ظهور رساندیم و در 23 ولسوالی به خودکفایی رسیدیم.
فرمانده ارتش گفت: آثار و برکات این تداوم و ایستادگی در عرصه های مختلف ظاهر شده است. حضور ما در مرزها به این معنا نیست که در خطر هستیم، بلکه به این معناست که پاهایمان را روی زمین نگه داریم.
وی افزود: در جنگ قره باغ در منطقه مهم و استراتژیک شمال غرب به دستور فرمانده کل قوا به ما اطلاع رسید که رژیم نامشروع صهیونیستی در یکی از کشورهای متخاصم حضور دارد و قصد تغییر ژئوپلیتیک را دارد. . فاتحان خیبر را تعریف می کنند، ما دو شرط مهم و استراتژیک را اعلام کرده ایم، یکی اینکه ژئوپلیتیک منطقه را تغییر نمی دهیم و دوم اینکه احمق های رژیم صهیونیستی باید منطقه ای را که ما در آن ماندیم ترک کنند. دو شرط محقق شده است و ما همچنان تحرکات صهیونیستی را رصد می کنیم.
امیر حیدری ادامه داد: یکی دیگر از مولفه های اقتدار ما این است که نیروهای مسلح ما هژمونی آمریکا را ساقط کرده اند. وقتی می گویم نیروهای مسلح ما وارد عمل می شوند، منظور ما این است که ما یک واحد هستیم و اگر هژمونی آمریکا توسط نزدیکان به ارتش ما نقض شود، به این معنا نیست که نیروهای دیگر مداخله نکرده اند، بلکه این نیروها مکمل یکدیگر هستند و همپوشانی . .
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این روزها دفتر خاطرات رژیم صهیونیستی را در همه پادگان ها و با عنایت الهی نصب کرده ایم، گفت: امروز ارتش در کنار سایر نیروها مانند نیروی انتظامی و مرزبانی به ویژه در مرزهای شرقی. کوتاه تر می شوند همسایه افغانستان واقع شده است. کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است و شیطنت در فضای مجازی بر سر مرزها کار دشمن است و نیروی زمینی استان به گونه ای عمل کرده است که رهبر ما نیروی زمینی را مصداق «اشدا علی الکفر» نامید. و رحما بینهام.”
وی همچنین با اشاره به حضور نیروی زمینی در مناطق برای کمک به مردم در برابر سیل و زلزله، خاطرنشان کرد: از زمان فوران تاج تاج، 28 بیمارستان و 12 هزار کادر درمانی در اختیار نظام سلامت و 10 شهید داشتیم. نه بیمارستان تنفسی نیز توسط ارتش ساخته شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید