مرزهای کشور با تجهیزات و فناوری های روز رصد و کنترل می شود


ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879672

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزهای کشور با استفاده از تجهیزات و سامانه های نوری و الکترونیکی مجهز به آخرین فناوری روز دنیا رصد و کنترل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، فرمانده مرزبانی کشور در سفر به پیرانشهر و بازدید از مرز ایران و عراق در آذربایجان غربی گفت: مرز ایران از مجهزترین امکانات و مزایا استفاده می کند. از فناوری های مدرن دنیا نظارت و کنترل می شود.

سردار احمدعلی گودرزی مرزبانان غیور جمهوری اسلامی ایران را دارای مهارت های قابل تحسین در ابعاد مختلف تاکتیکی، عملیاتی و آموزشی خواند و افزود: مرزهای کشور با استفاده از تجهیزات و سامانه های نوری و الکترونیکی مجهز به آخرین فناوری های روز رصد و کنترل می شود. جهان . بودن.

وی تسهیل تردد در جاده ها و معابر صعب العبور را از اولویت های مرزبانی کشور دانست و گفت: عشایر و مرزنشینان در گذرگاه های صفر مرزی در کنار مرزبانان ایرانی نقش اساسی در ایجاد و حفظ امنیت پایدار در ایران دارند. جوانمردی آنها قابل احترام است

فرمانده مرزبانی پس از بازدید از مناطق مرزی شهرستان پیرانشهر با حضور در یادمان به مقام شامخ شهدای تمرچین ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید